mail box niet vol geraken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door lefty999
ik bedoel van de personen /bedrijven waar ik mails van krijg (ptr) en die 250 MB vertrouw ik niet echt want als intussen ik dit proces doe kan er een mail van binnen komen en dan zal die response en ben ik mijn acount kwijt

Man wat zeg je nou toch allemaal? Één lap tekst zonder een hoofdletter, punt of komma :confused:.
Je bedoelt van de personen/bedrijven. Wat bedoel je daarme?
Die 250 MB vertrouw je niet omdat je intussen jij dit proces doet?!
Welke respons?

Geplaatst door lefty999
ik meen te weten dat ik het altijd vroeger zonder een ander progje gedaan heb dus vind ik het gek dat ik nu extra rotzooi moet instaleren voor die gegevens

Wie heeft het over rotzooi? Tijden veranderen, zo ook E-mail account. Hotmail ondersteund het het ophalen van mails niet meer en als je kijkt in de link die ik je heb gegeven kun je dit omzeilen.

zal even voorbeeld geven

ik zet die naar 250 mb dan op moment dat ik mijn acount verwijder stuurt b.v. paid to raid bedrijf X een mail naar mij .

Die krijgt dan een response;
dan verwijderd hij mijn acount omwillen van de response.
en dan ben ik weer eentje armer en een hoop geld kwijt bij dat ptr bedrijf
en dat wil ik dus niet.
Want je krijgt geen mail met "u bent gedelete".
Dus weet ik niet als ik daar weg ben en kan ik geen verklaringsmail terug sturen.
En zo een 250 Mb upgade heb ik nog nooit gedaan dus vertouwbaarheid ervan is ook weinig.

Die 250 MB gaat automatisch.. Vandaar dat ik vroeg of je dit nog niet had.

En de upgrade truuk werkt overigens ook maar dat terzijde.

ik ga hier morgen verder op in omdat ik nu over het paid to raid wereld en andere aanverwanten overal word "aangevallen " en dit mijn hart op het moment niet aankan

wij vallen jou niet aan hoor.
We proberen jou te helpen.
En geld verdienen....... als het maar eerlijk is.

Geplaatst door puppie
wij vallen jou niet aan hoor.
We proberen jou te helpen.
En geld verdienen....... als het maar eerlijk is.
jip maar ik wil het eerlijk houden daarmee dat ik geen response's wil

nu heb ik met outlouk en outlouk express geprobeert om aan te melden via http als keuze en dat lukt niet bij een e-mailadres maar bij al de andere (ook hotmail) lukt het perfect wat is er nu fout???
krijg bij die een melding dat ik moet upgrade voor in outlouk te kunnen gebruiken en bij de andere geen melding ervan :s

lees even de link van XP_PC daar staat het in.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan