Mail form met bijlage

Status
Niet open voor verdere reacties.

XxStefkuHxX

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2003
Berichten
445
Hallo Helpmijers,

Ik wil een mail form met bijlage op mijn site zonder outlook ofzo te openen. Volgens mij gaat dat wel met php maar kan iemand me daar het script voor geven ?
Alvast Bedankt joh !

Met Vriendelijke Groet,
XxStefkuHxX
 
Ik heb op een andere site al een mail form met bijlage gevonden en een beetje aangepast naar mijn eigen smaak maar dat kan inprensipe later nog maar als ik op Verzend druk dat komt er te staan bestand opslaan als zoon download schermpje, hoe kan dit ???
 
Oke dit probleem is al opgelost maar als ik nu op verzend druk dan komt er te staan:''onbekende gebruiker'' kan je deze functie ook uitzetten? Ik zal jullie de zipfile erbij geven dan kunnen jullie het zelf zien en wel op internet zetten anders komt het dl schermpje
 

Bijlagen

  • mailformulier.zip
    5,3 KB · Weergaven: 42
1. heb es wat meer geduld man, er is nog geen 24 uur voorbij :mad:, en die berichten die je dan geeft
?????????????????????????????????????????????????????
dan krijgen mensen weinig zin om nog te reageren :rolleyes:
2. doe wat iedere php-er die iets raars tegenkomt: loop de code door en kijk waar de fout zich bevind...regel 300:
PHP:
<?
if (!$host_found){
$errors[] = "Onbekende gebruiker: <b>$host</b>";
}
?>
kijk dan naar het script, hoe het script wordt doorgelopen enzo...dan kom je er vanzelf achter :thumb:

p.s. ga nou aub niet vragen of iemand dit voor je kan doen :rolleyes:
 
Hallo JPeetje,

Sorry dat ik die ??????????????????????????? enzo deed !
Maar nu heb ik dat stukje weggehaald en als ik nu op verzenden druk komt er: ''Parse error: parse error, expecting `T_STRING' or `T_VARIABLE' or `T_NUM_STRING' in c:\phpdev\www\public\mail\mailformulier.php on line 228''
 
je moet hem niet verwijderen...:)
je moet hem aanpassen zodat dat bericht niet weergegeven wordt, daar bijv. alleen de tekst weg te halen...
 
O,

ok ik heb de tekst onbekende gebruiker weggehAald maar nu komt er:''Niks te staan en boven stat fout melding en daar staat wat de fout meldeing is en daar staat '' ''
 
AAAARGH!!!!

Verander NIETS aan regel 300.

Je hebt gewoon je variabelen niet goed ingevuld!
kijk eens bij regel 21 en 22. daar staat:
PHP:
// Toestaan Referres. laat leeg of maak lijst met domeinnamen
$referrers = array('jouwdomain.nl');

Zeker overheen gelezen omdat je engels niet zo goed is :mad:

t.
 
:rolleyes:

laat leeg of maak lijst met domeinnamen


wat denk je zelf???
 
wat heb je met de rest van de variabelen gedaan?

t.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan