Mail form met bijlage

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij mij staat er nu nog ''Onbekende Gebruiker''
Zie bijlage dan kunnen jullie misschien zien wat ik fout heb gedaan.
BVD
MVG
XxStefkuHxX
 

Bijlagen

  • goedemail.zip
    5,5 KB · Weergaven: 16
Waarom probeer je het niet zelf eens? Probeer zelf te scripten in php. Dan begrijp je het hopelijk ook wat beter. Begin met de introductieles die staat in Tips & Handleidingen ook op dit forum.

Ga daarna naar de bieb en huur of reserveer daar "PHP 4.0 Bijbel" van Tim Converse en Joyce Park. Een lekkere pil voor in de herfstvakantie van pakweg 625 bladzijden. Staat werkelijk alles in.

Niet gaan zeuren over "dat wil ik niet" of "ik wil het nu" of "dat lijkt me veel te moeilijk" want dat is het niet als je er maar ff voor gaat zitten en je geen 4,3 op wiskunde staat.

Het is echt vet als je straks (lees: over een maandje ofzo) je eigen scripts kunt schrijven dan ben je nergens aan gebonden meer. Geloof mij maar. Ik was eerst ook zoals jou (niet qua intelligentie) ik wilde alles rippen van sites zodat ik het zelf niet meer hoefde te doen. Later ben ik het zelf gaan doen en ben nu bezig met een eigen CMS te maken (soort PHPNuke, een portalsysteem). Als dat je niet zegt: het is echt groot. Ben ik wel een jaartje mee bezig ofzo. Maar dan hebbie ook wat.
 
Ik kan nog niet eens eens een script in html maken wel wat fouten verbeteren maar niet schrijven
 
Ten eerste is html geen scripttaal maar een opmaaktaal en ten tweede dan zul je idd eerst dat moeten leren. Sowieso wel handig als je een script wilt installeren, een beetje html kennis. Kijk voor handleidingen op http://html.pagina.nl/
 
Oke,

Ik zou het liever willen dl maaja je eigen scripts maken lijkt me wel handig !
IK zal er ook wel zeker werk van maken !
Alleen ik betwijfel me of het lukt
 
Geplaatst door pcfixer
Waarom probeer je het niet zelf eens? Probeer zelf te scripten in php. Dan begrijp je het hopelijk ook wat beter. Begin met de introductieles die staat in Tips & Handleidingen ook op dit forum.

Ga daarna naar de bieb en huur of reserveer daar "PHP 4.0 Bijbel" van Tim Converse en Joyce Park. Een lekkere pil voor in de herfstvakantie van pakweg 625 bladzijden. Staat werkelijk alles in.

Niet gaan zeuren over "dat wil ik niet" of "ik wil het nu" of "dat lijkt me veel te moeilijk" want dat is het niet als je er maar ff voor gaat zitten en je geen 4,3 op wiskunde staat.

Het is echt vet als je straks (lees: over een maandje ofzo) je eigen scripts kunt schrijven dan ben je nergens aan gebonden meer. Geloof mij maar. Ik was eerst ook zoals jou (niet qua intelligentie) ik wilde alles rippen van sites zodat ik het zelf niet meer hoefde te doen. Later ben ik het zelf gaan doen en ben nu bezig met een eigen CMS te maken (soort PHPNuke, een portalsysteem). Als dat je niet zegt: het is echt groot. Ben ik wel een jaartje mee bezig ofzo. Maar dan hebbie ook wat.

Welke tips en handleiding want er staan vragen
 
Waar? Forum -> Tips & Handleidingen (onderaan) -> PHP (en nog wat) ->
PHP:
 Deel 1: Stilte voor de Storm.

Daar staat ie.
 
Ik ZELF aan de gang gekregen !
wat was de fout :
Daarondere bij onbekende gebruiker dar stond : Host Found 0 daar heb ik een 1 van gemaakt en hij doet het nu !
Bedankt allemaal !:thumb: :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan