mail met bewegende plaatjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

shehulk1234

Gebruiker
Lid geworden
23 aug 2004
Berichten
13
ik heb een vraagje over het versturen van mail
ik wil een mail versturen met een bewegend plaatje maar nu krijg ik telkens de mail terug dat het niet kan worden bezorgd
doe ik iets verkeerd alvast bedankt
ik heb incredimail
 
Als het niet bezorgd kan worden dan zal er iets fout staan in het e-mail adres wat jij opgeeft.
Het niet bezorgen heeft niks te maken met bewegende plaatjes.

Kijk het e-mail adres waarnaar je iets wilt sturen maar eens goed na.
 
Shehulk,

Dit zal hoogstwaarschijnlijk liggen aan het feit dat je e-mail indeling niet in HTML is maar in RTF (tekstindeling)
en dan kun je idd geen bewegende plaatjes invoegen.

Althans je kunt ze wel invoegen maar ze zullen niet bewegen bij de ontvanger.


Groeten,


Remy
 
ik heb wel ingesteld op htlm
maar ik stuur deze berichten na een comunity en de anderen van die com hebben geen problemen er mee dus ik begrijp het niet zo goed
 
Ik denk toch ook dat je het verkeerde mail adres gebruikt. Er hoeft maar één ding fout te zijn en hij komt terug. Waarschijnlijk staat er ook een foutmelding bij de mail die je terug krijgt.
 
Geplaatst door shehulk1234
zal ik doen ik doe me ogen wel dicht als jij dat stuurt

Ik denk dat dit slaat op de handtekening van Bruce the Boss?? "Wanneer je een mailtje krijgt met de melding: Stuur dit mailtje door naar iedereen die je kent, doe dan maar alsof ik een vreemde voor je ben"

@shehulk1234, als je dat als een antwoord zag, niet doen:D Dat stukje tekst komt bij hem bij ieder bericht mee;)
 
Uiteraard gaan we ervan uit dat het email adres niet goed is, het kan uiteraard ook nog zo zijn dat d ontvanger dit niet mag ontvangen, ik weet niet helemaal waar het heen gaat??
Onze emails op het werk worden eerst gescreend, of het nou mag of niet maar als er iets in staat of er klopt iets niet of de berheerder van ons netwerk denkt nee dit mailtje is te groot voor tekst alleen dan wordt hij ook geretourneerd naar de afzender.
 
En als je naar dat betreffende mailadres een mailtje stuurt zonder een bewegend plaatje, lukt het dan wel ?
 
ik heb dit niet gezien als antwoord
als ik een bericht stuur na die comunitie zonder een plaatje en alleen maar tekst komt het altijd over
dus het mail adres klopt wel
want ik krijg ze ook automatich te zien in mijn mail dus dat is wel oke
alleen als er een klein plaatje of een bewegend plaatje bij komt dan komt het niet aan .
in ieder geval voor de antwoorden
als het probleem is opgelost laat ik dit wel weten
groeten she
 
wou nog ff zeggen dat ik morgen wel ff een kopie maak van het terug gestuurde
jullie hebben er meer kijk op dan ik
in ieder geval alvast bedankt voor jullie antwoorden
she
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan