mail probleem sinds update

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jelleke1966

Gebruiker
Lid geworden
1 aug 2007
Gisteravond (en vanmorgen nog een keer) een update gehad op mijn Samsung Galaxy Tab 2 10.1.
Vanaf dat moment blijft het mailprogramma ruim 100 mail terugplaatsen die al eerder verwijderd zijn. Elke keer opnieuw verwijder ik deze, soms gaat het automatisch, maar ze komen steeds weer terug...
Iemand dezelfde ervaring? Of enig idee waar dat vandaag komt en wat ik er aan kan doen...???

Android versie 4.1.2

Mariëlle

Hallo marielle, heb je iets meer informatie, welk mailprogramma, outlook of gmail enz enz. , zodat helpers je nog beter kunnen helpen. Wellicht loopt er iets niet goed met het sychroniseren en/of laat je berichten achter op je server of zo. Ik neem aan dat je ook hetzelfde mail programma gebruikt op je computer. Sluit hem eens aan met een usb, kan dat, of what ever en probeer daar eens even te kijken voor een handmatige oplossing.

Hoi manamana,
Thanks voor je reactie. Ik gebruik het emailprogramma van de tablet. Op de pc heb ik er geen last van, op de telefoon, Samsung Galaxxy S2, ook niet. Het is alleen op de tablet. Hij blijft synchroniseren en dus alle verwijderde mails komen steeds terug. Berichten blijven we op de server staan omdat ze uiteindelijk op de pc met Outlook worden binnen gehaald. Dus op de tablet is het puur voor het lezen.
Ik heb het account al 2x verwijderd maar de problemen zijn hier niet mee opgelost. Ga maar eens denken aan fabrieksinstellingen terug zetten. Misschien helpt dat...

Listig zeg. In je handleiding staat er wat over op.?? Zo niet dan lees deze eens even door. Klikje hoop dat het je helpt. En fabrieksinstellingen kun je nog altijd doen.:rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan