Mail programma op iPhone vraag

Cortrans

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2009
Ik heb het standaard mail programma van Apple op mijn iPhone 15, echter krijg ik dagelijks veel spam.
De meeste afzenders kan ik zelf blokkeren, echter krijg ik er nu steeds meer die beginnen met aanhaalingstekens zoals “.
Dus bijvoorbeeld “bol.com” Deze kan ik niet blokkeren op de normale mannier.
Wie weet de oplossing hiervoor?

Apple Mail heeft bepaald niets met Outlook te maken (al zou ik best Bill Gates willen zien worstelen met Steve Jobs), dus Outlook oplossingen gaan voor jou niet werken.

Dat gezegd hebbende: Apple Mail, vooral de iPhone en iPad versies, vind ik (ben zelf ook gebruiker) belabberde programma's. Je kunt nauwelijks regels maken voor spam. Althans: ik heb het na al die jaren nog steeds niet gevonden, en ook zo'n beetje opgegeven.
In Outlook daarentegen, zeker de Windows versie, kun je dat prima regelen. Als ik dus wat moet instellen, start ik Outlook op de computer, en maak de gewenste regels aan. En omdat IMAP ondetussen wel zo'n beetje de standaard is, werken die regels op de mailserver en zie de de binnenkomende spam daarna ook op je iPhone dus waar je hem wilt hebben: in de spam map.

Is het dus tóch een Outlook vraag 😊.

Terug
Bovenaan Onderaan