mail verstuurt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
In je o.e.: Staat er een vinkje bij: "Verbinding verbreken na verzenden van email".

Je moet eigenlijk altijd verbinding behouden. net zoals bij je internet instellingen.
 
nee er staat daar geen vinkje bij want ik heb een adsl verbinding die altijd open staat.
 
Misschien kijk ik met mijn neus, maar ik zie niet welk programma je gebruikt voor je email.
Is het toevallig Windows Live Mail?
 
ja dat klopt het programma dat outlook heeft vervangen in Vista.

Wat we misschien ook over het hoofd zien is dat het ook alleen thuis gebeurt.:eek:

het (versturen) reageren op dit topic duurt te lang nadat ik op reageer druk of aanpassen,
zodat ik een server timeout krijg en hetzelfde gebeurt met de mail verzenden op dat ene account.

vreeeeemd

hier zit ik nu in haarlem en met een smtpserver van kpn. Maar zoals geschreven gebruik ik die niet maar die van mijn host. verzenden van mail en reageren in dit topic gaat meteen. (zoals het hoort) Zonder probleem!!
 
Laatst bewerkt:
ja dat klopt het programma dat outlook heeft vervangen in Vista.

Er zijn er twee: Windows Mail en Windows Live Mail.

In mijn geval ging het om Windows Live Mail en hier kreeg ik de eerste keer de foutmelding, omdat ik niet aangemeld was met mijn MSN naam.
 
Stap dan maar eens over op Windows Live Mail.

Enne, trouwens waarom ga je geen Gmail gebruiken als smtp-server? Heeft zijn eigen poort, dan hoef je het nooit meer aan te passen.
 
dat is wat ik nu dus ook heb via bhosted.
Wat ik zeg het werkt prima, behalve dat ene account en thuis niet zo lekker

(Gmail liever niet. giga bigbrother situaties van google.)
 
ik wil jullie ff laten weten wat ik nu doe als oplossing.
Het is niet ideaal dus het lijkt me ook niet opgelost.

als ik een mail verstuur ga ik daarna meteen naar de verzendknop.
dan zie je die groene balk die dan is vastgelopen.
Druk op stop en druk daarna op alles verzenden,
dan begint ie opnieuw en verstuurd het wel.
rarara hoe kan dat?

:confused:

hetzelfde doe ik met internet pagina's zoals youtube, hij doet het de eerste keer nooit maar na vernieuwen wel
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan