Mail verwijderen zonder te openen

Status
Niet open voor verdere reacties.
mailwash pro word as we speak geinstalleerd.de free download version.:D thnx voor de tips!!!nu puzzelen hoe die werkt...zal blij zijn als de spam gefilterd wordt.dit ziet er in iedergeval functioneel en makkelijk bewerkbaar uit.nu nog de wachtwoorden vinden van mijn email die ik ergens heb rondslingeren:D
 
Laatst bewerkt:
Oho :D Een ordner gaan maken en voor ieder wachtwoord een grote a4
 
met dikke markerstift jah...:D :D :D ik word af en toe gek van mijn eigen slordigheid.heel erg is dat.
 
Je zult het vanzelf wel leren.
Een Windows Cd hebben zonder de key is niet zo leuk.
Je wachtwoord voor een site missen al net zo min.

Hoe staat het met Dreamwasher? Heb j'em al ingesteld?
Volgens mij krijg je nu nog 1 keer die vervelende post en dan kun je bounchen en deleten.
 
is het nu dreamwasher of mailwashpro??/die heb ik gedownload nl die laatste...en nee hij is al wel klaar voor gebruik maar moet de wachtwoorden nog ff opzoeken;)
 
Geplaatst door vultink
is het nu dreamwasher of mailwashpro??/die heb ik gedownload nl die laatste...en nee hij is al wel klaar voor gebruik maar moet de wachtwoorden nog ff opzoeken;)

Wat Dreamwasher is weet ik niet. Mailwasher Pro ken ik wel, maar is niet gratis hoor. Maar er is ook een gratis versie van Mailwasher, met wat minder mogelijkheden.
 
Ja, ik haalde dreamweaver en mailwasher door elkaar.
 
ik heb dus idd de tryal versie van mailwasher.sorry ben nog niet zo thuis in pc taal.doe het wat makkelijker dan dat ik het uitspreek,dus vergeef me mijn pc naieviteit.
 
We hebben het allemaal moeten leren. Komt vanzelf wel als je meer in Helpmij komt.
Je hebt dus nu Mailwasher. Heb je al weer post ontvangen?
In ieder geval denk ik dat je er nu wel uitkomt.
Laat het nog even weten als die mailtjes lekker gebounced worden ;)
 
Hier staat beknopt beschreven hoe Mailwasher in te stellen. Daar wordt aangeraden niet te bouncen...Opmerking: Toch is het beter om 'terugstuiteren' (Bounce) liever niet te gebruiken. De afzender weet dan dat het inderdaad een gebruikt emailadres is en zal vervolgens onder een andere afzendernaam opnieuw spam versturen.
 
@vultink: begrijp ik nu goed dat je Mailwasher Pro hebt gedownload? Die zal na dertig dagen niet meer werken, is namelijk een trial. Gebruik dan liever Mailwasher Free, die blijft tenminste werken: http://www.mailwasher.net/download.php

@Gezina: toen ik nog een e-mailadres had waar ik veel spam op kreeg en dus Mailwasher gebruikte, bleek het consequent bouncen de hoeveelheid spam tot nul te reduceren; het kwam ook niet meer terug. Ik waag dus te betwijfelen of dat verhaal dat bouncen niet werkt omdat je alleen maar bevestigt dat je adres bestaat wel klopt...
 
Dat is zo Buffy, maar heb al zo vaak gelezen dat de één bounced wel de ander juist niet, maar als jij wel bounced en het resultaat is 0, dan is jouw advies wel weer beter, ligt ook waarschijnlijk aan de spammer. :)
 
Dan bounchen we toch gezellig samen :)
Bij mij werkte het ook goed maar ik moet zeggen dat ik ook niet massaal ben aangevallen.
 
Geplaatst door Elisa
Dan bounchen we toch gezellig samen :)
Bij mij werkte het ook goed maar ik moet zeggen dat ik ook niet massaal ben aangevallen.

Bij mij was het ook niet zo vreselijk massaal...
 
Ik bounce ook hoor. :D
Heb goede ervaringen. :)

Spam wordt aanzienlijk minder, blijkbaar monitoren ze het of het terug komt. Maar niet bij de eerste keer. het is een kwestie van volhouden.
 
bij mij was het massaal...het leek wel een sex winkel,mijn email box.heel irritant...
 
Als je surft met een popup stopper loop je al wat minder risico om op het verkeerde schermpje ja te klikken.
Als je zoveel sex-post krijgt zou ik ook even bij de verbinding kijken. Vaak worden daar door die sites nieuwe verbindingen aangemaakt. Dat is het eerste waar ik bij mensen met problemen naar kijk.
3 tot 5 is vaak 'normaal'. De laatste persoon (van 3 verbindingen) kreeg ook zoveel van die post.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan