mailboxen delen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een vermoeden wat het zou kunnen zijn. Kijk eens op de PC die de berichten drie maal ophaalt bij OE-Extra-Accounts en dan het tabje "Alles".
Daar staan normaal meerdere regels met het type Adreslijstservice en één van het type E-mail. Als daar meerdere van het type E-mail staat, dan zorgen die ervoor dat er ook meerdere keren dezelfde mail opgehaald wordt, omdat in de eigenschappen staat dat de mail op de server moet blijven. (Althans, ik vermoed dat dat zo is, maar weet het niet zeker, controleer dat eens)

ik heb dat dus eens bekeken en heb bij de ene computer ( waar hij 3 mails ontvangt ) 3 accounts en bij de andere maar een en daar ontvangt hij er maar eentje en heb nu eens geprobeerd bij die andere computer waar hij 1 mail ontvangt en heb daar op dezelfde manier dat geëxporteerd en nu ontvangt hij daar ook 2 mails, en hoe zou ik dat kunnen oplossen?, het heeft wel iets te maken met hoeveel accounts je hebt maar vroeger had ik dat nooit.

met vriendelijke groetjes,
Céline
 
Dat vermoedde ik al, dat het om meerdere accounts gaat.
Je zou het volgende kunnen proberen: exporteer de accounts die mogelijk overbodig zijn (alleen de account waaronder je bekent staat in de buiten wereld en bij je provider is relevant) en verwijder ze vervolgens uit OE. Gaat het dan goed dan is het probleem opgelost. Gaat alles dan ineens mis (totaal geen mail meer of zo) dan kan je altijd weer de verwijderde accounts importeren en ben je weer terug bij af.
 
Dat vermoedde ik al, dat het om meerdere accounts gaat.
Je zou het volgende kunnen proberen: exporteer de accounts die mogelijk overbodig zijn (alleen de account waaronder je bekent staat in de buiten wereld en bij je provider is relevant) en verwijder ze vervolgens uit OE. Gaat het dan goed dan is het probleem opgelost. Gaat alles dan ineens mis (totaal geen mail meer of zo) dan kan je altijd weer de verwijderde accounts importeren en ben je weer terug bij af.

ah ok, bedankt en zal het straks eens uitproberen en zal dan zeggen of het nu gaat of niet!

met vriendelijke groetjes,
Céline
 
ah ok, bedankt en zal het straks eens uitproberen en zal dan zeggen of het nu gaat of niet!

met vriendelijke groetjes,
Céline

we hadden in 1 account 3 verschillende emailadressen en daar zaten 3 alias in en zo kregen we er telkens een. Zo komt het eigenlijk! Maar echt bedankt voor je hulp want je hebt me goed geholpen!

met vriendelijke groetjes,
Céline
 
Graag gedaan :D

Vergeet niet ook op de "opgelost"te drukken (rechts onder) als je dat al niet gedaan had.

groet,
rob
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan