Mailtje

Status
Niet open voor verdere reacties.

PvanNeerven

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2002
Berichten
488
Hallo helpers,

Ik stuur een e-mail waarin ik de achtergrond zwart maak,een afbeelding en een geluidje invoeg.
Bij mij werkt het prima.
Kijk bij me zelf in "Verzonden" dan is alles ook prima, maar de ontvanger geeft als antwoord:
geen beeld,géén en alleen een leeg vlak.

Ik heb bij opmaak gekozen voor rich.html.

Waaraan ligt dit probleem.
Het is frustrerend als je iets moois meent gemaakt te hebben en dat het resultaat dan waardeloos is.

Groetjes,
 
je kunt het mij ook sturen maar als ik mijn e-mail zo instel dat ik geen overbodige "rotzooi" wil hebben dan kun je maken wat je wilt maar dan zie ik het niet.
ik gebruik thunderbird als mail programma en wil alle mail alleen maar in platte tekst zien.
dan kun jij mij html sturen maar dat zie ik niet.
Jammer van jouw werk maar gelukkig voor mij dat ik bepaal wat ik binnen haal en wat niet.


het bovenstaande is geen aanval op jou maar gewoon hoe iemand zijn mail kan instellen.;)
 
Je kan ook je email naar je zelf toe sturen dan weet je ook hoe die er uit ziet.
 
Hallo beste helpers,

Ik snap het al: het heeft met de instellingen van de ontvanger te maken.
Toevallig lees ik net in een blad dat het ook te maken kan hebben met mensen die Service Pack 2 hebben geïnstalleerd.
Bedankt, probleem opgelost.
Groetjes,
 
Hallo Gezina,

Je kunt die blokkade opheffen:

Extra>Opties>Beveiliging
Daar "Afbeeldingen en andere externe inhoud in HTML-e-Mail bokkeren" uitvinken.
Sluit af met OK

Groetjes,
 
Was meer een aanvullende tip/link om door te geven naar je ontvangers. Maar opgelost dus. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan