Mailwasher en Outlookexpress

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yari02

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 jun 2002
Ik gebruik sinds kort mailwasher in combinatie met Outlook express..
Wie heeft daar al enige ervaring mee; wat betreft de best werkende instellingen e.d.
B.v. het instellen bij acoount, bouncing+outgoingmail.
(Zie bijlage).

Bijlagen

• mailwasher.jpg
    mailwasher.jpg
    53,5 KB · Weergaven: 65
Oke, bedankt. Ik ga kijken. Gebruik je zelf wel een
'ander' progje om de spam tegen te houden ?
En zo ja, welk..... en ervaringen, alsjeblieft !

Geplaatst door Yari02
Oke, bedankt. Ik ga kijken. Gebruik je zelf wel een
'ander' progje om de spam tegen te houden ?
En zo ja, welk..... en ervaringen, alsjeblieft !

Sorry, heb nooit spam! :D Wacht dan maar de ervaringen van anderen af.

Hoi,

Valt niet veel aan in stellen hè!!
Gewoon je mail ophalen bij de server met Mailwasher en wat je niet wil kan je bouncen en komt op de Blacklist te staan en de afzender krijgt een mailtje dat je adres niet bestaat. Heeft lang niet altijd zin aangezien spam van steeds een ander adres komt. Je kan het ook gewoon deleten dan wordt er geen bericht naar de afzender gestuurd en word het adres niet op de blacklist gezet. Je houd in ieder geval je OE schoon. Bijkomend voordeel is dat het ook nog eens als virusbeveiliging dient want waarvan je het niet vertrouwd gooi je er toch af.....
Ik gebruik het al jaren naar tevredenheid.

@ Gezina...Jij boft;)

Tja, ik ook!
Ik heb nog nooit ergens mijn hoofd E Mail adres ingevuld en toch krijg ik spam. Niet veel....maar toch.

Voor mij is het duidelijk. Ga nu een tijdje het volgende doen. NIET bouncen en via options van de blacklisted mails een vinkje zetten bij 'auto-delete blacklisted messages'. Alle blacklisted mails komen dan niet meer via mailwasher binnen. En dat scheelt al enorm.

Of dat enorm scheelt betwijfel ik. Ik heb ongeveer 300 adressen staan in mijn blacklist maar zoals ik al eerder zei Spam komt steeds van een ander adres. Je moet dus gewoon zelf blijven deleten of bouncen....

Pas m'n Computeridee binnen. Daarin bevelen ze Spamihilator aan. Heb hem al geinstalleerd (met language Nederlands). Ned. moet je separaat downloaden, na installatie van Spamihilator op
www.spamihilator.com

In het menu Instellingen, klik op Taal en vervolgens op nu controleren.

Schijnt inderdaad ook wel aardig te zijn. Ik hou het voorlopig toch maar op Mailwasher. Maar bedankt voor de tip...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan