mailwasher

Status
Niet open voor verdere reacties.

tonmagielse

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2001
Hallo!!!

Ik lees de laatste tijd veel over het programma Mailwasher. Over het bouncen van spam. De een zegt dat je beter niet kan bouncen, omdat de afz: ziet dat je wel een e-mail adres hebt, en je dus rustig mail blijft sturen. De ander zegt je moet de zaak negeren, dus net doen of je niet bestaat. Wat is nu het beste wat je kan doen. Ik neem aan dat de makers van Mailwasher het bouncen niet voor niets heeft uitgevonden.

Groetjs Ton Magielse.

Wat ik zo lees op Helpmij (ik gebruik het niet) wordt er wel wat gebounced. Wat info: http://home-3.tiscali.nl/~sb155413/verhaal_07/mailwasher.htm

Citaat: Opmerking: Toch is het beter om 'terugstuiteren' (Bounce) liever niet te gebruiken. De afzender weet dan dat het inderdaad een gebruikt emailadres is en zal vervolgens onder een andere afzendernaam opnieuw spam versturen.

Hallo Gezina.
Bedankt voor je snelle reactie, heb je link gelezen, en dus zal voortaan Deleten!!!
Ton Magielse.

Mailwasher kost alleen meer werk

Probeer Spaminspector eens. Met mailwasher heb je nog meer werk dan dat je handmatig de spam verwijdert.javascript:smilie(';)')
javascript:smilie(';)')

Re: Mailwasher kost alleen meer werk

Geplaatst door Addepat
Met mailwasher heb je nog meer werk dan dat je handmatig de spam verwijdert
Dat valt reuze mee hoor.
Als ik eerst de Spam laat binnen komen, heb ik nog veel meer werk.:D
Je klikt aan wat er weg moet en het programma doet de rest.
Wat je in de blacklist/friendlist zet, wordt automatisch herkent.
Er kan ook nog gebruik gemaakt worden van een Spam-database.
Zo worden er vanzelf al een hoop mailtjes gefiltert.:)

Ik gebruik Mailwasher nu een tijd.
Merk geen verschil of ik de mail nou wel of niet Bounce.

Ik weet niet hoeveel Spam jij binnenkrijgt per dag. Er zitten(in mijn geval tenminste) altijd een aantal nieuwe adressen bij. Waardoor je die blacklist, die vaak veel groter wordt dan de friendslist, moet blijven bijhouden. Dat is dus een hoop werk. Daarna wordt Outlook Express pas opgestart(dat neemt ook weer de nodige tijd in beslag).

SpamInspector is geintegreerd in OutlookExpress. Dus je start gewoon Outlook Express op. Spam Inspector gooit bij voorbaat alles bij de Verwijderde items. Je hoeft hier alleen nog maar de bevriende adressen uit te filteren. Die komen dan in het vervolg gewoon in Postvak In. De rest, dus ook alle nieuwe spam, blijft bij de verwijderde items binnenkomen. Die hoef je alleen nog maar te controleren op bevriende adressen. Er zijn nog instelmogelijkheden die ik nog niet bekeken heb.

Ik heb Mailwasher gebruikt en nu alweer een tijdje SpamInspector. Het scheelt in mijn geval echt een hele hoop werk.

Groeten, Addepat

Geplaatst door Addepat
Ik weet niet hoeveel Spam jij binnenkrijgt per dag. Er zitten(in mijn geval tenminste) altijd een aantal nieuwe adressen bij. Waardoor je die blacklist, die vaak veel groter wordt dan de friendslist, moet blijven bijhouden. Dat is dus een hoop werk. Daarna wordt Outlook Express pas opgestart(dat neemt ook weer de nodige tijd in beslag).
Zo'n ±20 Spam mails per dag en dit verschilt nog al.
Dat bijhouden van de Blacklist valt (bij mij) wel mee.
Heb Norton er ook nog naast, die filtert ook nog een beetje.
En dat beetje tijd dat je kwijt bent, om OE op te starten, is ook wel te verwaarlozen.:)

Het voordeel vind ik, dat de mail nog op de server staat als je het doorspit.

Ach ja, zo heeft iedereen zijn of haar programma's die goed bevallen.:thumb:

Daar heb je volkomen gelijk in, Crash.

Groeten, Addepat. javascript:smilie(';)')
javascript:smilie(';)')

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan