"Main Menu" weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

assessor

Gebruiker
Lid geworden
7 jan 2007
Ineens ben ik mijn "Main Menu" kwijt en wat ik ook probeer ik kan deze niet terug halen, zelfs een "reinstall" heeft niet geholpen.

Nee, ik kan hem niet aan vinken onder Customize -> Toolbar ook daar is hij weg.

Ik ben het spoor helemaal bijster... Help!

PS. Ik gebruik MS Office 2003 Pro UK version.

vast dank

Ik weet niet wat je precies bedoelt met "Main Menu". Dit krijg ik als ik een lege db open en ik heb het venster "Aanpassen" meegenomen. Nergens heb ik de optie van Hoofdmenu, niet in de menubalk en niet in "Aanpassen".

accessxd3.jpg

Of bedoel je het "Hoofdschakelbord"?

accessschakelnq6.jpg

Dit is precies wat ik bedoel, in de Nederlandse versie dus niet Hoofd menu maar "Menubalk"

Ik heb deze niet meer als ik Access open en ook niet onder "Aanpassen" als keuzevak.

Misschien dat de moderator de titel van deze vraag in "Menubalk weg" kan wijzigen voor de duidelijkheid?

Laatst bewerkt:
Ik zou in jouw plaats de CD-Rom van MS Office in de lade leggen, dan naar "Software, Programma's wijzigen en verwijderen" gaan, op de MS Office-regel klikken en vervolgens op Bijwerken/Repareren van Acces klikken.

Dat had ik dus al geprobeerd en niet alleen dat, ik had ook al een "reinstall" geprobeerd.

Uiteindelijk heb ik dit opgelost met een "System Restore" dus mijn systeem van een paar dagen eerder terug gezet.

Wat ik wel graag zou willen weten is wat dit zou kunnen hebben veroorzaakd.

Dank voor het meedenken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan