maken systeemherstel cd van identieke laptop en overzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Slique

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 nov 2011
Berichten
1
Beste,

Ik heb diverse foutmeldingen in mijn register van mijn nieuwe laptop. Nu heeft een bekende van mij, exact dezelfde laptop aangeschaft (beiden net paar dagen oud). Kan ik van de goede laptop een systeemherstelschijf maken en deze op de andere zetten? Dit ivm registerfouten?

Zo ja, ga ik dat proberen, zo nee, kunnen jullie mij helpen?

Mvg,
Slique
 
Laatst bewerkt:
Nee, dat is af te raden.
Ik zie drie mogelijke oplossingen:
- 1 probeer eerst terug te gaan naar een vorig herstelpunt toen alles het nog goed deed.
- 2 als dat het probleem niet oplost doe dan een volledige nieuwe Windows installatie.
- 3 als u opziet tegen een volledig nieuwe installatie, dan zijn er zogenaamde registry repair programma's. Kijk daar wel mee uit. Mijn ervaring is dat de meeste gratis Reg repair software meer schade aanricht dan dat het oplost. Zelf gebruik ik al jaren Registry First Aid.

Maar nu nog even dit: u heeft kennelijk iets gedaan dat die fouten veroorzaakt. Het is ten zeerste aan te raden dat niet meer te doen.
Een andere vraag is: hoe weet u dat er fouten in de registry zitten? Elke registry zit vol met onvolkomenheden, daar is niets aan te doen. U heeft toch niet zo'n "'wij-vertellen-u-wat-er-mis-is-met-u-PC" prgrammatje gedraaid? Wat dat is nog al eens verkapte malware.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan