Map in verkenner verdwnen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

zostpegel

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2006
Berichten
92
Hallo allemaal. Ik hoop dat iemand mij kan helpen met het volgende probleem. Een vriend van mij heeft Windows Home. Sinds 2 dagen, is hij ineens de map "Onlangs geopend" kwijt in de verkenner. Ik help hem vaak met problemen, maar hier snap ik echt niks van. Ik heb alles geprobeerd wat ik aan kennis tot mijn beschikking heb, zoals systeem herstel, in de Dosbox met sfc/scannow, enz., maar kan dit niet oplossen. Is er iemand die weet hoe ik die map weer terug kan krijgen? In Google kan ik er niks over vinden. Graag goede tips.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wanneer je de recente locaties onder Verkenner > favorieten bedoelt, dan is het een kwestie van rechtsklikken en favoriete koppelingen terugzetten kiezen.

Mvg Leo

PS kleinere letters zijn een stuk leesbaarder:)
 
De Verkenner in XP.jpg
Hai Leo. Ik begrijp niet wat er in je reactie staat, sorry. Is het wellicht handig om fff een prscrn bij te doen, zodat je kan zien wat bedoel?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ga nu pitten, want ik eigelijkhastikke ziek. Horr van je Gr Ron
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zie screenshot
Beterschap
Mvg Leo
17-10-2012 0-16-33.jpg

Oh. win XP zie ik nu

Dan lukt dat ws wel met tweak ui
Download
Zie hier wat je moet aanvinken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Laat hem eens een snelkoppeling maken naar: shell:recent

Bij dubbelklikken zou je de Recent geopend map moeten kunnen zien. Indien niet, dan is er in de registry iets mis óf (als de map helemaal leeg is) hij zal dan een of andere 'opruimprogramma' gebruiken die die map leeg maakt (bijv. CCleaner kan dat).

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Zie screenshot
Beterschap
Mvg Leo
Bekijk bijlage 166143

Oh. win XP zie ik nu

Dan lukt dat ws wel met tweak ui
Download
Zie hier wat je moet aanvinken.
Hoi Leo. Heb Tweak geprobeerd, maar het vinkje wat ik zou moeten zetten, stond er al. Heb verder nog van alles geprobeerd, maar zonder resultaat. Ik kan die map wel legen op een andere plek, dus zo'n ramp is het niet. Bedankt in ieder geval voor je moeite. Gr. Ron
 
Ik heb mijn vorige posting verbeterd: Snelkoppeling had moeten zijn naar shell:recent

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan