Map kopieren in verkener neemt de inhoud niet mee!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Buddy61

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2001
Als ik op een map in de verkenner rechtsklik en vervolgens de optie 'Kopiëren' of 'Knippen' selecteer en in een ander map wil zetten wordt wel de map gekopieerd maar de inhoud van deze map niet.
Wie weet hier in oplossing voor?

:) Bij mij werkt wel, via verkenner met inhoud kopiëren en ergens plakken ( of verplaatsen ) en snap ik niet wat aan de hand bij jou is, probeer maar dan via verkenner wel iets kopiëren en niet vervolgens via verkenner ergens naar toe plakken of verplaatsen, maar gewoon standaard en direct...;) misschien werkt ?
[marquee]Magis quam petistis .... magis scis![/marquee]

Laatst bewerkt:
Zoals ROYONIX aangeeft hoort dit gewoon te werken.

Wat voor een map is het en wat voor bestanden zijn erin geplaatst ?

Het werkt dus echt niet! Ik moet eerst de map kopiëren dan de losse bestanden alle selecteren en dan weer in de gekopieerde map plaatsen. Als er in een map een map zit dan wordt ook deze map alleen gekopieerd, zonder inhoud hiervan.
Het zijn standaard mappen met mp3 bestanden, ook mappen met andere inhoud.
Direct verplaatsen/kopiëren gaat ook niet, ook dan wordt alleen de map verplaatst/gekopieerd niet de inhoud hiervan.
Ik heb dit euvel zowel op een laptop als op een desktop. Beide zijn geupgraded naar Windows 8.

Laatst bewerkt:
Maak een nieuwe map aan op C, of waar dan ook.
Klik op de map waarvan je de bestanden wilt kopiëren/verplaatsen.
Alles selecteren en met je muis ( rechterknop ) erop klikken en ingedrukt houden. Sleep de hele handel naar je nieuwe map ( muisknop loslaten ) en je krijgt de keuze wat je wilt.

Zet je vraag even op opgelost in de blauwe balk bovenin:)

@coenraad
Zullen we eerst eens even afwachten of het voor TS heeft gewerkt?

Coenraad,
Het is en goed alternatief maar het eigenlijke probleem is niet opgelost. Vaak is kopiëren of verplaasten met de rechter muisknop toch handiger.
Dus het probleem blijft!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan