Map met afbeeldingen verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roisin

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2014
Hallo!

Wij zijn sinds gisteren de gehele map afbeeldingen met afbeeldingen kwijt! De hele map staat gewoon niet meer in verkenner.
Wanneer je zoekt, vind je ook niets :(

Heeft iemand een tip?

Groeten, Roisin

Onduidelijke melding, maar bedoel je dat wat je in Verkenner aan de linkerkant ziet staan (in de buurt van Documenten, Muziek, Videos etc., dus onder Bibliotheken)?
In Verkenner: Rechtsklik op Bibliotheken in het linker deelvenster en kies voor "Restore default libraries" (ik heb even de NL vertaling ervan niet paraat, maar je begrijpt het idee).

Levert dat niets op, kijk of er in het algemeen nog wel wat bestaat als de "Afbeeldingen" map onder jouw gebruikersnaam:
[Windows-toets]r toetscombinatie -> shell:my pictures
(dus met een : tussen shell en my en een spatie tussen my en pictures)
Kijk of je dan in een map terecht komt én of dat dat dan de map is waar je het over hebt in je startposting.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Download SystemLook(x32) of SystemLook(x64) & plaats het bestand op het Bureaublad.
Dubbelklik SystemLook.exe om het programma te starten.
In het venster dat opent kopieer je onderstaande code:

Code:
:folderfind
picture*
*afbeelding*
danger.png
Zorg dat deze tekst links uitlijnt!

Klik op de knop "Look" om de scan te activeren.
Als de scan klaar is opent een tekstbestand (SystemLook.txt).
Post de inhoud van dit bestand.

Laatst bewerkt:
Ik heb nu wel weer een map 'afbeeldingen', maar de afbeeldingen die erin zaten zijn er niet meer.

Waar reageer je nu op? En welke stappen heb je nog meer gezet/geprobeerd?

Tijs.

Ik heb jouw stappen gevolgd, maar nog niets gedownload. Is dat verstandig?

Roisin

Ik gaf 2 tips. Ik neem aan dat je alleen dat rechtsklikken op Bibliotheken en dan kiezen voor Standaardbibliotheken herstellen hebt gedaan.

Heb je ook die shell:my pictures tip van mij nog geprobeerd en wat kwam daar uit?

Tijs.

Toen kreeg ik ook een lege map :(
Dus ik ben bang dat de foto's weg zijn.

Groetjes

Dan de tip van Dorado uitvoeren m.b.t. SystemLook [ik vertrouw hem en zijn tips]

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan