Map met bestanden plotseling verdwenen! (Windows 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pawetor

Gebruiker
Lid geworden
7 jun 2007
Berichten
56
Beste lezer,

Toen ik net mijn computer aanzette kwam ik er achter dat plotseling de belangrijkste map met bestanden van mijn computer was verdwenen, namelijk de map met mijn schoolbestanden.
Op mijn bureaublad had ik namelijk altijd een map "School" staan met hierin mijn studiebestanden zodat ik deze snel en makkelijk kon bereiken.

Maar nu is deze map dus ineens weg...
Ik heb overal gezocht, via zoeken, in de prullenbak en heb zelfs wat programmatjes gedownload om verloren bestanden te achterhalen... Helaas geen succes.

Vervolgens ben ik in mijn computer gaan zoeken naar mappen die in de map 'School' zouden moeten staan, hierbij enig succes (?)

Hierin is te zien dat het bestand Rehabilitatie wel gevonden wordt maar dat ik de bestandslocatie niet kan openen...
helpmij.jpg

Wie zou mij kunnen helpen?

Bij voorbaat dank,
Groeten Guido
 
Dat is geen bestand maar een snelkoppeling naar een bestand. Het feit dat deze meld dat de locatie niet geopend kan worden zegt dat de bijbehorende map inderdaad verdwenen is en niet per ongeluk onzichtbaar geraakt of zo. Hij is er dus echt niet meer. Je zou kunnen proberen of een Undelete programma nog wat terug kan vinden, maar omdat het op je systeemschijf is geef ik dat weining kans.
Niet geschoten is echter altijd mis:
http://www.piriform.com/recuva

De opmerking om het van je backup terug te zetten zal wel een ijdele zijn.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor je reactie, ik ga het proberen met dat programmatje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan