Map niet verwijderbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.
en al eens gescand met ccleaneren daar de fouten laten repareren.

puppie,

wat bedoel je met ccleaneren, is dit een progje?

Helaas puppie ccleaner heeft het probleem ook niet verholpen.
Ik word er gek van!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Harddisk gecontroleerd op fouten ook nu weer geen resultaat.

Deze map moet toch te verwijderen zijn!
Maar hoe?????
:evil:

Ik begrijp de fustratie. Heb zelf ook dit probleem gehad en het had inderdaad niets te maken met een virus. De oplossing voor mij was het antwoord dat ik enige tijd geleden heb gegeven. Je moet het toch in die richting zoeken. Lees de bijdragen die in deze richting gaan nog eens rustig door en probeer het nog eens op een moment dat je een paar keer "diep hebt ademgehaald"

Laatst bewerkt:
:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

peer2,

De map krijg ik met geen mogelijkheid verwijderd.
Als ik een nieuwe map aanmaak en de betreffende map hierin zetten dan kan ik de nieuwe map wel verwijderen naar de prullenmand en ook deze leeg maken maar de map de niet weg wil komt vanzelf weer terug op de plaats waar hij altijd al stond en weer zit ik met het ellendige probleem.
:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Ik begin de fustratrie zo langzamerhand te begrijpen. Wellicht werkt het wel wanneer je tijdelijk de optie "verwijderde bestanden naar de prullenbak verplaatsen" uitzet en dan nog een keer proberen. Baat het niet, het schaad ook niet....

Heb je deze vraag al eens geplaatst bij ASO.
heeft een QH daar misschien wel een oplossing.
Misschien moet er wel een harde manier gebruikt worden, en dan bedoel ik niet een format hoor.

Geplaatst door peer2
Ik begin de fustratrie zo langzamerhand te begrijpen. Wellicht werkt het wel wanneer je tijdelijk de optie "verwijderde bestanden naar de prullenbak verplaatsen" uitzet en dan nog een keer proberen. Baat het niet, het schaad ook niet....

peer2,

Ook dit had ik al geprobeerd maar het baat NIET!!!!

ASO = antispywareoffensief.nl. Hierover heeft puppie iets gezegt op de eerste pagina.
QH = Qualified Helper. Iemand die Hijackthis-logjes controleerd.

Ik heb op antispywareoffensief een Hijackthis-logje geplaatst, ik hoop dat er een oplossing uit voortkomt.

Dan moet je nu zelf niet meer reageren op dat bericht.
je krijgt een mailtje (tenminste als jij dat ingesteld hebt)als er naar gekeken is.
Ik zag je vraag staan maar helaas de naam van de map melde je niet.?

Bij ASO krijg ik geen reactie ook bij omhoog kicken niet.
Wie kan me verder helpen???????????????????????

Als ik het goed begrijp komt de map na een herstart weer terug?
Dit wordt toch vaak aangestuurd vanuit het register, nou zie ik in je HiJacklog wel een paar dingen staan van slecht verwijderde programma's, maar deze map heb je zelf gemaakt neem ik aan.

Ik denk dat het probleem ligt in het feit dat er veel punten gebruikt worden in de mapnaam, eigenlijk moet je helemaal geen punten gebruiken in een mapnaam.

De map heb ik inderdaad zelf aangemaakt.
De map komt niet alleen terug bij een herstart maar zelfs al als ik de prullemand leeg maak!

Heb je al eens geprobeerd de map te verwijderen met shift+del? Hiermee gaat de map niet naar de prullenbak maar wordt direct verwijdert.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan