Map Openbaar verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hille

Gebruiker
Lid geworden
14 okt 2005
Berichten
48
Ik heb gisteren een Vista computer voor mijn vader gekocht. Hij is niet meer de jongste en de computer moet voor hem overzichtelijk zijn. Nou heb ik bij mijn eigen (XP) computer het, door middel van internet, voor elkaar gekregen Gedeelde Mappen, weg te krijgen. Ik vond dat altijd erg storend. Nu kwam ik bij vista Openbaar tegen, net zo irritant in mijn ogen en ik begon te verwijderen :shocked: De meeste mappen van Openbaar zijn nu weg. De map die stond onder C, gebruikers, Openbaar is weggehaald. Dit ging gewoon goed. Maar nu staat er nog links, in de lijst met mappen, eentje.
Er is dan een zwart pijltje met bureaublad, daaronder de naam van de computer (lijkt een beetje een Mijn Documenten achtig iets), en dan komt Openbaar. Daaronder staat dan een zwart pijltje met Computer. Het lijkt dus, door die zwarte pijltjes,dat hij onder bureaublad valt. Maar op het bureaublad zie ik geen Openbaar staan... Als ik erop klik, in de mappenlijst, staat er dat de locatie niet toegankelijk is.
Ik hoopte eigenlijk op zo'n registersleutel die te verwijderen is ofzo, en dat die hele map dan weg is... Hij doet namelijk absoluut niets met een netwerk of iets in die richting.
Het is de eerste keer dat ik met vista nu werk.

Alvast bedankt :thumb:
 
tweakvi kan dat zie de afbeelding.

tweakvi.jpg
 
Wow is het zo simpel?? :D Dat zou te gek zijn, en dat programma werkt dus ook bij Vista? I
 
Een perfect programma, ik heb al veel kunnen veranderen en verbeteren, alleen ik kan het niet vinden waar je die map uit beeld kan halen. Je hebt een screenshot van startmenu erbij gedaan, maar daar staat die map niet. De map staat alleen bij Computer, C, en dan links tussen de mappen (dus ook niet eens rechts, want rechts heb ik hem kunnen verwijderen..)

Als je dan op bureablad drukt, waar de map dus onder valt, dan krijg je hem rechts in beeld ook te zien. Moet ik anders even een screenshot maken?
Ik kan hem alleen daar niet verwijderen, alleen een snelkoppeling maken, kopieren enz enz.
Het stomme is dat op het bureaublad zélf niets te zien is, qua map.
 

Bijlagen

  • even hier.jpg
    even hier.jpg
    66,9 KB · Weergaven: 118
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan