Hallo,
Ik ben nu bezig met een nieuw projectje. Nu heb ik een index.php die boven.php en onder.php include als header en footer.
Nu heb ik dus mappen /beheer/site/ en hier staat dan een index.php in en die is dan makkelijk aan te roepen via /beheer/site/ zodat je niet alle ? en = enzo krijgt.
Maar nu is het probleem dat hij de header en footer moet ophalen ik heb het nu zo:
Maar nu is het probleem: Hij herkent de plaatjes niet omdat hij de mappen niet goed pakt hij blijft nu in de map /beheer/site en hij moet dus 2 mappen terug dus ../../plaatjes/ maar dat wil niet werken heb base url al geprobeerd.
Iemand die mij kan helpen?
Ik ben nu bezig met een nieuw projectje. Nu heb ik een index.php die boven.php en onder.php include als header en footer.
Nu heb ik dus mappen /beheer/site/ en hier staat dan een index.php in en die is dan makkelijk aan te roepen via /beheer/site/ zodat je niet alle ? en = enzo krijgt.
Maar nu is het probleem dat hij de header en footer moet ophalen ik heb het nu zo:
PHP:
<?php include('../../layout/boven.php'); ?>
<table width="100%" border="0">
<form name="site_instellingen" action="<?php echo $_SERVER['PHP_SELF']; ?>" method="post">
<tr>
<td><strong>Site instellingen</strong></td>
</tr>
<tr>
<td>Site naam: <input type="text" name="site_naam" value="<?php echo $site_naam; ?>" /></td>
</tr>
<tr>
<td>Site motto: <input type="text" name="site_motto" value="<?php echo $site_motto; ?>" /></td>
</tr>
<tr>
<td>Site link: <input type="text" name="site_link" value="<?php echo $site_link; ?>" /></td>
</tr>
<tr>
<td>Site sinds: <input type="text" name="site_sinds" value="<?php echo $site_sinds; ?>" /></td>
</tr>
<tr>
<td><input type="submit" name="site_instellingen" value="Opslaan" /></td>
</tr>
</form>
</table>
<?php include('../../layout/onder.php'); ?>
Maar nu is het probleem: Hij herkent de plaatjes niet omdat hij de mappen niet goed pakt hij blijft nu in de map /beheer/site en hij moet dus 2 mappen terug dus ../../plaatjes/ maar dat wil niet werken heb base url al geprobeerd.
Iemand die mij kan helpen?