maximaliseren

Status
Niet open voor verdere reacties.

helmus

Gebruiker
Lid geworden
30 mei 2001
hoi,

als ik een internet pagina oproep, moet ik deze eerst maximaliseren voordat ik hem kan bekijken.
kan ik niet ergens een vinkje zetten zodat ik de pagina's niet meer hoef te maximaliseren voordat ik deze bekijk?
alvast bedankt voor het antwoord.

aan de handgreepjes uittrekken en vervolgens met het windowskruisje afsluiten. Nu wordt de grootte onthouden bij een volgende keer openen, dus niet met het Windows vierkantje maximaliseren, maar de handgreepjes gebruiken.

Klik een hyperlink op een web-pagina met de rechter-muisknop aan. Kies "openen in nieuw venster" in het snelmenu. Ga nu terug naar het eerste scherm wat je geopend hebt (dus het scherm, waar je vandaan komt), en SLUIT het.
Ga nu terug naar het door de hyperlink geopende venster, en sleep dit met de muisknop naar de grootte die je wilt. De maximaliseren knop hierbij NIET gebruiken, want dat is maar een tijdelijke instelling, en die wordt NIET onthouden. (DAT is de truuk). Hierna sluit je het venster.
Hierna hoort elk nieuw venster dat je opent écht op de op deze wijze ingestelde grootte te openen.

Groetjes,
Bennie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan