McAfee antivirus

• Onderwerp starter Onderwerp starter cort
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

cort

Gebruiker
Lid geworden
24 nov 2002
Ik draai nu Norton 2005 en vind toch dat deze veel energie opslorpt.

Nu kan ik langs mijn werk McAfee verkrijgen met licentie.
Is dit een goede antivirus en welke zouden jullie kiezen(norton of mcafee)

Graarg jullie mening.

Groetjes

Ik heb ze zelf allebei gehad en ben nu overgestapt op avast, die is gratis en werkt prima!
En die vreet niet zo veel van je geheugen...

Ik heb ook zojuist McAfee omgeruild voor Avast!. Maar de kwaliteit van McAfee is prima hoor alleen kost die mooie opsmuk wel geld en systeembronnen.......

Succes met het maken van een keuze....

gkesler

Neemt Norton niet meer ressources als Mcafee?

mcafee kost meer, maar vervalt niet jaarlijks zoals norton

Sorry hoor, maar ook McAfee werkt met jaarlijkse abonnementen! Na een jaar mag je kiezen: betalen voor een jaarabonnement voor virusupdates voor de bestaande versie of weer een hele nieuwe versie kopen.

vreemd, ik gebruik nu toch al meer dan een jaar gewoon Mcafee Enterprise 8.0i...
heb niet eens moeten registreeren...

heb jaren lang norton naar alle tevredenheid gebruikt.
alleen vergt hij inderdaad veel van je systeem.
hierdoor heb ik eens op aanraden van vele forumgebruikers eens nod32 geprobeerd.
was gelijk verkocht aan deze virusscanner zodat ik norton aan de wilgen hebt gehangen.

met mcafee heb ik geen evaring mee.
als je een zware snelle pc hebt kan je naar mijn weten ook norton draaien.
je zal er dan weinig van merken dat norton op je systeem draaid.
of je moet allerlei zware bewerkingen op je pc draaien.
dan kan norton natuurlijk je weer in de weg zitten.
maar eerlijk is eerlijk, norton heefd mij nog nooit in de steek gelaten.
dus als ik tussen norton of mcafee zou moeten kiezen zou ik norton nemen.
maar nogmaals, ik heb nog nooit met mcafee gewerkt dus een eerlijke vergelijking heb ik niet

Heb een blauwe maandag norton eens geprobeerd maar nee dat is toch niet mijn virusscanner. Mcafee is toch echt mijn keus

goldvinger zei:
als je een zware snelle pc hebt kan je naar mijn weten ook norton draaien.
je zal er dan weinig van merken dat norton op je systeem draaid.
Als je een zware PC hebt, is dat goed, maar dan nog blijft hij veel wegsnoepen.
Maar ik ken ook zo van die mensen die letterlijk elke 5 min (of wanneer hun PC ff wat trager is) een registery scan en anti spy ware dinges laten draaien die er op den duur voor zorgen dat dat de progjes zijn die hun comp vertragen... Een beetje teveel van het goede, snap je?
Maar Mcafee, daar hebben wij een licencie van verwege dan mijn ma bij de KUleuven werkt en daar veel licencies gratis krijgt... Als ik hem zou willen, dan zou ik direct na release vista kunnen krijgen (gratis) maar die hoef ik niet ;)

wynand zei:
Als je een zware PC hebt, is dat goed, maar dan nog blijft hij veel wegsnoepen.
Maar ik ken ook zo van die mensen die letterlijk elke 5 min (of wanneer hun PC ff wat trager is) een registery scan en anti spy ware dinges laten draaien die er op den duur voor zorgen dat dat de progjes zijn die hun comp vertragen... Een beetje teveel van het goede, snap je?
Maar Mcafee, daar hebben wij een licencie van verwege dan mijn ma bij de KUleuven werkt en daar veel licencies gratis krijgt... Als ik hem zou willen, dan zou ik direct na release vista kunnen krijgen (gratis) maar die hoef ik niet ;)

klopt, dat heb ik ook in mijn topic verteld.
misschien dat je daar overheen gelezen hebt:D

ik zij ook dit:
of je moet allerlei zware bewerkingen op je pc draaien.
dan kan norton natuurlijk je weer in de weg zitten.

wynand zei:
vreemd, ik gebruik nu toch al meer dan een jaar gewoon Mcafee Enterprise 8.0i...
heb niet eens moeten registreeren...

Wynand,
bij het installeren van een corporate versie van McAfee 8.01 kan je kiezen tussen 1 jaar installatie of "perpetual".
Als het laatste gekozen wordt dan blijft de licentie inderdaad langer dan een jaar staan en hoef je inderdaad niet te registreren omdat je dan deel bent van een corporate license.
Hoe lang perpetual is weet ik ook niet ....
Rob

Ik gebruik ook al jaren McAfee
Het is een prima programma zowel de virsscan als de firewall
Ik heb het geluk dat ik hem van mijn provider krijgt
Elk jaar weer opnieuw

IK gebruik al een tijdje avast enb ben er heel tevreden over:thumb:

Ik krijg McAfee via mijn provider
Die is een jaar geldig en tegen die tijd krijg ik via hun weer de nieuwe versie die weer een jaar geldig is

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan