Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je een zware PC hebt, is dat goed, maar dan nog blijft hij veel wegsnoepen.goldvinger zei:als je een zware snelle pc hebt kan je naar mijn weten ook norton draaien.
je zal er dan weinig van merken dat norton op je systeem draaid.
wynand zei:Als je een zware PC hebt, is dat goed, maar dan nog blijft hij veel wegsnoepen.
Maar ik ken ook zo van die mensen die letterlijk elke 5 min (of wanneer hun PC ff wat trager is) een registery scan en anti spy ware dinges laten draaien die er op den duur voor zorgen dat dat de progjes zijn die hun comp vertragen... Een beetje teveel van het goede, snap je?
Maar Mcafee, daar hebben wij een licencie van verwege dan mijn ma bij de KUleuven werkt en daar veel licencies gratis krijgt... Als ik hem zou willen, dan zou ik direct na release vista kunnen krijgen (gratis) maar die hoef ik niet![]()
wynand zei:vreemd, ik gebruik nu toch al meer dan een jaar gewoon Mcafee Enterprise 8.0i...
heb niet eens moeten registreeren...
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.