mdf bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

michael.J

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2001
hallo

Ik heb mdf bestanden en als ik die daemon tools start (open) dan ziet die het niet of zo ..als ik het wil verkennen die cd dat gaat dus ook niet!

moet je dat eerst branden of zo?zo ja welk programma heb je daarvoor nodig?

Alvast erg bedankt!

Mikey

MDF bestanden horen bij Alcohol120%, deze kun je daarmee branden of openen met de Virtuele cd-rom spelre van Alcohol120%.

Vreemd dat je de niet met Daemon tools kan openen. Geef je wel aan dat alle bestanden zichtbaar zijn in Daemon tools?
Wat gebeurt er als je op het MDF met rechts klikt en kiest voor "Openen met....", dan Daemon tools kiest?

mdf

hoi

Als ik dat open met daemon tool ,,gaat eerste instantie goed ,maar hij opent het helemaal niet en als ik die cd rom zeg maar wil verkennen dan zegt hij dat het beschadigd of het is een onbekende file of zo ?ik zal het eens met alcohol proberen!!

Mikey..

Het kan natuurlijk dat de Image niet goed is.:(

hoi

als ik met alcohol laad als image dan geeft hij aan dat die schijf te kort ruimte heb ?cd 1 is 849 mb?en heb een heel lein file bij die is 1 kb wat is dat ,,lijkt net cue en bin file zeg maar!!?

mike

Dat kleine filetje is een MDS bestand, dit hoort bij het MDF bestand. Inderdaad net zoiets als de CUE bij de BIN bestand hoort.

Al geprobeerd om het bestand in de Virtuele cd-rom van Alcohol120% te laden(mounten)?

hoi

was beschadigd is al verwijderd maar erg bedankt he voor je tijd !!

Mikey:thumb:

Graag gedaan.:)

Jammer van de beschadigde Image.

VLC media player!

Alle moeite met het branden van images of virtual drives aanmaken met deamon tools is niet nodig. Download de gratis VLC media player. Die slikt (bijna) alles MDF. ISO CUE enz. Zonder converteren. Gewoon rechterklik op het bestand -> openen met-> VLC media player en klaar!

Laatst bewerkt:
@andor1970,

Welkom op Helpmij.:)

Kijk de volgende keer even naar de datum. Topics van 2005 zijn allang niet actueel meer en mogen met rust gelaten worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan