Meadival Total War II Kingdoms (Maar meedere problemen)

Status
Niet open voor verdere reacties.

JohnnyGroningen

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2009
Berichten
50
Beste lezer,

Ik heb een paar dagen geleden Meadival Total War II Kingdoms geinstaleerd. Nadat ik het had geinstaleerd stapelden 3 probblemen zich op. Het zijn drie compleet verschillende problemen maar ze verschenen nadat ik het spel had geinstaleerd.

Mijn PC kan het spel draaien en ik heb Windows XP

Probleem 1: Ik kan niet meer op stand-by drukken. Voordat ik het instaleerde kon ik het wel. De stand-by knop is "doorzichtig" en je kan er niet meer op drukken

Probleem 2: Het scrollen bij websites gaat ineens super traag (ik gebruik FF). Als ik naar beneden scroll gaat het niet meer in 1 vloeiende beweging (happerend).

Probleem 3: Ik kan het spel niet spelen. Als ik erop klik laadt hij wel maar verschijnt er een error. In deze error staat: "Meadival Total WAr II has encoucerd (of hoe je dat woord ook spelt:rolleyes:) an error and will now be closed". Dus geen error code of een andere hint waar het probleem zich voordoet:confused:.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen:D

mvg

Johnny
 
WELKOM OP HELPMIJ

De problemen die jij nu beschrijft doet mij wijzen naar je videokaart drivers.
Kijk eens in apparaatbeheer of er een (geel)uitroepteken staat oid.
 
Rechtermuisklik op "deze computer"-eigenschappen-hardware-apparaatbeheer
 
Ik heb de drivers vervangen maar nog steeds heb ik de problemen en en staat er een gele uitroepteken.

Als ik bij de eigenschappen kijk van de videokaart staat er dat Windows het apparaat niet kan opstarten (Code 19, register Problem)
 
is toch nog een driver probleem!!

oude eerst goed van je pc verwijderd?
nieuwe drivers erop?
pc herstart?
 
Ik heb oude wegegooid (Driver Cleaner)
Nieuwe geinstaleerd (van nVidea site)
En herstart

Bij Driver kiezen wist ik alleen niet of ik 32 of 64 bit had (maar is dat ook belangrijk?)
 
ja dat is zekers belangrijk.
Heb je vista in 32 bitsof 64 bits versie?

daar wel naar kijken dus...

Welke videokaart praten we hierover?
pc zelf samengesteld of een kant en klare merkpc?
 
Waar vind je dat? (heb XP btw)

nVidea GT 9400

Het is een standaard Dell Computer alleen heb ik er wat dingen geupgraded (waaronder Videokaart)
 
oh ok sorry xp dus.:D

wat je zou kunne proberen is eerst een nieuwe instal van je chipsetdriver en na een herstart je videodriver.

Het blijft dus een driverprobleem.
 
Rechtermuisknop op (deze) computer -> eigenschappen.
Dan staat bij systeem hoeveel bits je besturingssysteem is.


zie je daar jniet dan hetvolgende

Controleren of op uw computer een 32-bits of een 64-bits editie van Windows is geïnstalleerd
Als u niet zeker weet of de 32-bits versie of de 64-bits versie van Windows op uw computer is geïnstalleerd, opent u Systeeminformatie (Msinfo32.exe) en controleert u de waarde die is vermeld bij Systeemtype. Ga hiervoor als volgt te werk:
Klik op Start en klik vervolgens op Uitvoeren of klik op Zoekopdracht starten.
Typ msinfo32.exe en druk op Enter.
Controleer in Systeeminfo welke waarde er wordt weergegeven bij Systeemtype.
Bij 32-bits versies van Windows heeft Systeemtype de waarde Op x86 gebaseerde PC.
Bij 64-bits versies van Windows heeft Systeemtype de waarde Op x64 gebaseerde PC.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan