Hallo,
Ik wil graag een media pc in elkaar zetten. Ik heb echter niet zo veel verstand van de eventuele specs die nodig zijn om het soepel te laten lopen. Dus vandaar dat ik dat maar aan jullie vraag.
Budget: Zo laag mogelijk.
Hoe zie ik het me voor me?
P.S. Ik kan de PC zelf in elkaar gaan knutselen, dus er kunnen losse onderdelen in elkaar worden geknutseld.
Ik hoop dat ik voldoende informatie heb gegeven. Ik weet dat het budget vaag is, maar dat komt omdat ik gewoon niet weet hoeveel zoiets zal gaan kosten tegenwoordig.
In ieder geval alvast bedankt,
Shalix
Ik wil graag een media pc in elkaar zetten. Ik heb echter niet zo veel verstand van de eventuele specs die nodig zijn om het soepel te laten lopen. Dus vandaar dat ik dat maar aan jullie vraag.
Budget: Zo laag mogelijk.
Hoe zie ik het me voor me?
- De media pc moet zo klein en stil mogelijk zijn.
- 1080p aankunnen.
- De films en mp3tjes die erop komen moeten via de LAN bereikbaar zijn via andere PC's.
- Hij moet makkelijk te bedienen zijn (afstandsbediening mogelijk?) en binnen no time dingen kunnen opstarten.
- Veel opslag bevatten.
- Eventueel boxen die er op aangesloten kunnen worden (bijv. de z-5500). Mocht dit alles niet al te duur worden dan misschien ook een mooie soundcard erin. (X-fi o.i.d.)
P.S. Ik kan de PC zelf in elkaar gaan knutselen, dus er kunnen losse onderdelen in elkaar worden geknutseld.
Ik hoop dat ik voldoende informatie heb gegeven. Ik weet dat het budget vaag is, maar dat komt omdat ik gewoon niet weet hoeveel zoiets zal gaan kosten tegenwoordig.
In ieder geval alvast bedankt,
Shalix
Laatst bewerkt: