Media Player

Status
Niet open voor verdere reacties.

saskiaa

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2002
Ik wil graag radio luisteren via internet, echter geeft fout melding 80040265 zegt dat een file het niet ondersteund. Ik heb media player opnieuw geinstalleerd. Nu nog steeds niet. CD draaien doet ie wel. Geen internet geluiden / radio.

Wie weet wat ik moet doen??Groetjes van saskia

Sommige zenders willen alleen met (bijv.) Realplayer beluisterd worden. Ik schat in dat Realplayer (en andere mediaprogjes) niet aanwezig zijn op je pc ?

Winamp doet ie het nog niet. Ik weil wel realplayer proberen alleen weet je een gratis versie??

Ik krijg nog steeds geen radio. Ik heb mediaplayer realplayer en winamp gedownload maar er blijft een fout code komen??

Wat doe ik fout??

Geef de foto code is door hier. Kan je verder wel cd's enzo afspelen ik bedoel eigenlijk of je wel gewoon geluid hebt?

Ik heb wel geluid via cdtjes af te spelen.

Dit is de tekst die ik te zien krijg: (ik kan met die andere ondersteunende programma;s ook niks beginnen)

You have encountered the following error while using Windows Media Player:
--------------------------------------------------------------------------------
Error# 80040265

You may be playing a file format that is not supported by Windows Media Player

More help is available for this message. Click the button to learn more.

Last Updated: Tuesday, January 14, 2003

Geplaatst door saskiaa
Ik heb wel geluid via cdtjes af te spelen.

Dit is de tekst die ik te zien krijg: (ik kan met die andere ondersteunende programma;s ook niks beginnen)

You have encountered the following error while using Windows Media Player:
--------------------------------------------------------------------------------
Error# 80040265

You may be playing a file format that is not supported by Windows Media Player

More help is available for this message. Click the button to learn more.

Last Updated: Tuesday, January 14, 2003

Error 80040265 Cannot Play Back the File. The Format is Not Supported.

Groetjes,
Bennie

Nou ik snap er niks meer van. Ik heb div. radio stations geprobeerd. Heb de media player opnieuw gedownload??

Ik word gek...........

groetjes van saskia

Heb je geen firewall die de boel blokkeert?

Groetjes,
Bennie

We zitten op een server. Ik zie niet dat er een firewal op zit.

Hoe kan ik dit zien

Ik begrijp dus dat je in een netwerk zit? Ik lees hier op Helpmij dat zoiets wel vaker problemen geeft (versturen van bestanden via MSN bijv. lukt dan niet). Gaat het om een PC op je werk?

Groetjes,
Bennie

Computer op werk. Maanden terug deed de radio het wel. Nu doet hij het niet meer.

Ik snap er niks van. Ik kan trouwens wel plaatjes met geluid afspelen, dat lukt dus wel??

Groetjes van sas

Lastig hoor! Hebben jullie geen netwerk- of systeembeheerder aan wie je het zou kunnen vragen? Die zou het fijne er toch van moeten weten.

Groetjes,
Bennie

Ik heb het nagevraagd. De radio staat op via de server. lekker hoor!!

Even goed bedankt voor jullie hulp.

groetjes van saskia

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan