Medion PC Gaat niet aan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarom gaan jullie er vanuit dat het zijn voeding is??
Er zijn nog legio mogelijkheden waar het fout kan gaan..
Ik zou erst een zonder externe apparaten en met slechts 1 reepje geheugen proberen op te starten...

Maarr....het probleem komt me erg bekend voor, probeer je bios eens te resetten...ofwel het batterijtje van je moederbord er uitwippen en na een paar minuutjes terugzetten.

Niet geschoten is altijd mis..

Succes!

@knalgeel
als je hebt gelezen wat de ts heeft geschreven
dan zie je dat hij al veel dingen heeft geprobeert

verder heeft het erg veel weg van een kapotten voeding

Laatst bewerkt:
ja kan geen kwaad

en als het moet neem de hele pc mee en vraag een diagnose testen zij gelijk of alles werkt

Hallo

Zelfs al ben je het garantiebewijs kwijt ...

Medion (aldi) weet heel goed in welke periode ze wat hebben verkocht.

Niet gewaagd...

P.s.: in extremis : mocht je een kennis kennen die hetzelfde model heeft gekocht , even hun aankoopbewijs lenen.

Peter

Laatst bewerkt:
Dankuwel,

maar ik ga gewoon lekker naar de pc boer.

EDIT

Hallo,

ik neem gewoon de hele pc mee. Niks mis mee toch. En stel, ik kom daar, mijn voeding is kapoet, hoeveel kost dat dan ongeveer?

Laatst bewerkt door een moderator:
@lazovicpsv:Ik heb wat quotes van jou verwijderd en wat berichten samengevoegd.Een quote is niet nodig bij een direkte reactie.Gebruik ook de knop:bericht aanpassen.

Let er een beetje op;)

Succes verder met het oplossen van je probleem.

@lazovicpsv:Ik heb wat quotes van jou verwijderd en wat berichten samengevoegd.Een quote is niet nodig bij een direkte reactie.Gebruik ook de knop:bericht aanpassen.

Let er een beetje op;)

Succes verder met het oplossen van je probleem.

Dankje, Frank.

Hallo allemaal,

ik ben naar een pc boer geweest en ik zei dat ik had gehoord dat het miss de voeding was. Nu zei hij dat dat waarschijnlijk niet zo is. Ik krijg hem binnen 5 werkdagen terug. Maar toen we weg gingen keek ik naar binnen en ik zag dat hij de kast aan het openen was en dus denk ik dat ik overmorgen al reactie heb.

Hij zegt: Niet de voeding.
Wat denken jullie?

tjah kan ik nie zo zeggen dan zou ik een volledige diagnose moeten draaien met de software die ik hier heb liggen

het zou van alles kunnen zijn
maar daar voor heb je nu ook de pc boer!

Nou jongens,

Bad news. De harde schijf en het Moederbord hebben het beide begeven. Hij zei dat hij een moederbord van 100 "senkompederal" ik weet niet wat ie zei. Maar het was eentje van €25,- En der kwam een harde schijf van ook 500GB alleen een iets snellere. De voeding was >OK<.

Het totaalbedrag is €71 euro. Gaat mijn systeem in prestatie omlaag met dit MoBo?

Senkompederal? Die term levert op Google zelfs geen resultaten op.
25 euro is erg goedkoop voor een moederbord, lijkt mij...

Weet er iemand wat een mobo kan hebben? 100 ...? 100 ...?

Ik ga nog even zoeken dan geef ik het antwoord.

Hallo,

Ik heb teruggebeld. De man zei dat zijn engels uitspraak niet goed is. Het bekende 100% comparable(vergelijkbaar). :confused:

Nou, hij zet er een andere hd in, en dus een mobo. Alleen ik weet niet welke.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan