Meer RAM maar spellen werken niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Welk moederbord heb je?
Welk geheugen zat erin?
Welk geheugen heb je erbij geprikt?

Bedankt voor je snelle reactie :)
Mijn moederbord is: (volgens mij) MICRO STAR INTERNATIONAL CO., LTD
Voorheen zat er 768 RAM geheugen in
En ik heb er 1GIG bij gedaan. Ik heb DDR1 en 2sloten. Dus ik moest er een van 256 opofferen voor 1GIG.

Maar welke MICRO STAR, de MS-????

En wat voor geheugen? Pc2100, PC2700, PC3200???

Daar gaat het om

uhm... er staat op het doosje van RAM geheugen 1GB DIMM DDR 400Mhz PC3200
en op te achterkant DDR400 PC3200
Het moederbord van msi 7142 ;)

Hier een lijste van PC3200 geheugenbankjes die het in JOUW moederbord zouden moeten doen.
Staat die van jou er tussen?

Ik zie geen lijst raar genoeg maar als ik bij uitvoeren ga en dan typ ik in dxdiag dan staat er dan ik 1536MB RAM heb en mijn computer is ook al wat sneller merk ik dus ik denk dat het daar niet aan ligt. Ik kan gewoon geen spellen niet meer spelen omdat ik dan AGP-oppervlakteversnelling niet meer heb en direct3D-versnelling heb ik wel maar bij de test doet ie niks. Dus ik denk eigenlijk dat het daar meer aan zal liggen ;)

Laatst bewerkt:
Misschien een stomme vraag maar werkt het weer normaal als het geheugen eruit haalt?

Ik heb dat nog niet geprobeert. Misschien moet ik het maar is proberen. Voorheen werkte het wel maar met meer RAM werk geen een spel meer :( . Maar weet misschien iemand hoe je AGP-oppervlakteversnelling aan de praat krijgt ofzo ?

Volgens mij kon dat bij Start > Uitvoeren > DxDiag > Beeldscherm.

Geen AGP-oppervlakteversneling

Wie kan mij helpen ?!
Ik heb geen AGP-oppervlakteversneling.
Een ik heb direct3D-versnelling maar als ik een test doe dan doet ie niks.
Ik had deze problemen gisteren nog niet want ik heb Ram-geheugen bij gekocht.
Voorheen zat er 768MB Ram en nu 1,5GIG Ram. Geen 1spel werkt nu meer ?!

Mijn pc
Micro star MS7142
AMD sempron 2600+ 1,6Ghz
ASUS AH3650 Silent
1,5GIG RAM :thumb:

Sja dan weet ik het ook niet meer :)

In een ander bericht op Helpmij staat nog wel iets over het installeren van een nieuwe chipset driver waarna het bij iemand anders wel werkte, misschien dat dat wat is.

Veel succes verder

Er is je in je andere topic al gevraagd of je dit probleem ook hebt, wanneer je het nieuwe geheugen er weer uithaalt.
Geef daar eens antwoord op.

Net nog, ik heb het geheugen er weer uitgehaalt maar het hielp gewoon niks dus nu zit mij oude geheugen er weer in. Maar het kan dus niet aan het geheugen liggen keb gewoon geen AGP-oppervlakte versnelling.

Geef daar maar is een oplossing voor ?! :thumb:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan