Meerdere AVI's op 1 DVD

Status
Niet open voor verdere reacties.

alanrump

Gebruiker
Lid geworden
10 dec 2004
HI allemaal,

Ik heb 3 AVI rond de 700 MB En ik wou die graag op dvd willen branden met alleen een menu erbij.iemand enige idee welk programme het beste is die ik kan gebruiken hier voor.

alvst bedank

vrg alan

Of het past op één dvd weet ik niet maar met Nero (vision express) kan je dat branden.

jah dat klopt,had ik al geprobeerd maar dan kan ik alleen maar 1 AVItje op en dvd branden.Als ik het goed hebt convert nero dat AVItje naar dvd formaat en dat komt rond de 4 gig uit ruimte.

als je ze op een pc of een dvd speler die avi's kan afspelen wilt afspelen, kan je de avi's als data op de dvd branden.

Ik wil die dvd gewoon op een dvd speler afspelen en niet op me pc.Het gaat btw over 3 salsa training lessen die in avi formaat zijn maar wil alles op 1 dvd hebben.

Nog iemand enige idee???

Laatst bewerkt:
heb je een dvd speler die divx ondersteund?
Je kunt de avi bestanden die 700mb te stuk zijn niet op 1 cd zetten.
Wat wel kan (mits je een divx ondersteunende speler hebt) is dat je ze op een dvd brandt.
Wanneer je geen divx kunt afspelen wordt het al een stuk lastiger.
Naar mijn weten zet Nero je bestanden niet om naar DVD files. Je zou met winavi (google.nl) snel je avi bestanden om kunnen zetten. Anders raad ik je aan om even op www.ondertitels.info te kijken, en op het forum ff wat zoeken naar Avi to DVD.

Nero (vision express) kan wel avi naar dvd bestanden omzetten, alleen wordt een avi van 700 MB omgezet naar DVD al gauw 4 GB.

Dan heeft het dus weinig zin om zoiets op cd te zetten. Vraagje?
Duurt het omzetten lang en kun je ook een ondertiteling erin zetten dan?
Beide zelfde bestandsnaam neem ik dan aan/

Dan moet je denk ik eerst de ondertiteling in de avi invoegen en daarna omzetten naar dvd.

Omzetten duurt wel even ligt er aan hoe snel je pc is, op mijn pc pentium 4 3.4. GHz duurt dat rond een uurtje.

Hoe onderstiteling te branden even op google zoeken, en zijn meerdere programma's

Laatst bewerkt:
is er een mogelijkheid om je ondertiteling eerst in je avi te zetten alvorens je gaat omzetten?
Weet jij toevallig hoe?

ALs je WInAvi gaat gebruiken en je zet in 1 map de avi en srt (ondertiteling) als zijnde met dezelfde naam, plus je hebt VobSub op je pc, dan zet WinAvi je film met de ondertiteling om naar dvd bestanden.
Ik doe dit al jaren zo, (sinds WinAvi bestaat) en dat gaat best snel.
En avi van 800 mb. daar doet hij op mijn pc 20 minuten over.

Voorbeeld:

salsadance.avi
salsadance.srt

VobSub gaat automatisch aan, dat zie je aan het groene pijltje in je systray, wel even in configure aangeven dat hij aan moet indien nodig.

VosSub ff googlen,is freeware.
WinAvi is geen freeware, (je mag mij pben)

Femke, kan je niet Pmen..

Ik heb een tijd geleden winavi gehad.. maar kreeg dus zon schermpje int midden en heb het maar verwijderd..

Ik heb je een email gestuurd, want dat kan wel!!

Klik op mijn naam en dan op stuur email naar...., pb gaat idd niet.

Ik ben onder tussen nog verder gaan zoeken op het internet en ben DIKO gaan proberen iemand ervaring er me ??lukt nl niet als hoe ikd at hebben wil tijdens het coderen krijg ik wat foutmeldingen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan