remcop1989
Gebruiker
- Lid geworden
- 29 mrt 2012
Ik heb het formulier "hoofdmenu"
Ik heb het (sub)formulier "Offertes in afwachting"
Gebruikers loggen in op het formulier "inloggen"
Er wordt dan een tijdelijke variabele opgesteld die "HuidigeGebruikerID" heet
Ik wil nu op formulier" hoofdmenu" het subformulier "offertes in afwachting" tonen. In dit subformulier worden alle offertes met status "in afwachting klant" getoond. Dit lukt. Nu wil ik dat deze alleen getoond worden voor de huidige gebruiker, maar dit lijkt hij te weigeren. In de recordbron van het subformulier heb ik nu deze selectie:
Ik heb het (sub)formulier "Offertes in afwachting"
Gebruikers loggen in op het formulier "inloggen"
Er wordt dan een tijdelijke variabele opgesteld die "HuidigeGebruikerID" heet
Ik wil nu op formulier" hoofdmenu" het subformulier "offertes in afwachting" tonen. In dit subformulier worden alle offertes met status "in afwachting klant" getoond. Dit lukt. Nu wil ik dat deze alleen getoond worden voor de huidige gebruiker, maar dit lijkt hij te weigeren. In de recordbron van het subformulier heb ik nu deze selectie:
Maar dan toont hij 0,0 gegevens.......SELECT Offertes.Offertenummer, Offertes.[Datum van opstellen], Offertes.Opmerkingen, Klanten.Bedrijfsnaam, Offertes.[Offerte onderwerp] FROM Klanten INNER JOIN Offertes ON Klanten.[KlantID] = Offertes.[KlantID] WHERE (((Offertes.[Offerte status])="In afwachting klant") And ((Offertes.GebruikerID)=TempVars!HuidigeGebruikID));
Bijlagen
Laatst bewerkt: