Hallo,
Ik wil graag op mijn formulier aan kunnen geven hoeveel potten er van iets zijn ontvangen. Aan dit aantal hangt dan het aantal te printen etiketten vast, dus als er 3 potten zijn ontvangen moet er 3 ingevuld worden en na een druk op de knop moeten er 3 "dezelfde" etiketten uit de printer komen. Tot zo ver lukt het mij. Maar wat ik nog zou willen is dat elk etiket genummerd word vanaf 1 t/m .. dus bij die 3 potten moet er op de etiketten 1 , 2 en 3 komen te staan. Ik heb hier op het forum deze vraag al eens voorbij zien komen, maar als ik die oplossing probeer, krijg ik het niet werkend. Ik heb nu onder de knop om de etiketten te printen de volgende code staan:
Private Sub Knop65_Click()
Dim i As Integer
a = Me![Aantal]
Do Until i = a
DoCmd.OpenReport "test", acViewNormal, acHidden, "[ID] = " & Me.ID & ""
i = i + 1
Loop
End Sub
En in de details van het rapport de volgende niet werkende code:
Private Sub Details_Print(Cancel As Integer, PrintCount As Integer)
Dim iPalAantal As Integer
iAantal = Me!Aantal
If PrintCount < iAantal Then
Me.NextRecord = False
End If
Me!VolgNummer = PrintCount
End Sub
Ik hoop dat iemand de oplossing heeft.
Alvast bedankt,
Rody
Ik wil graag op mijn formulier aan kunnen geven hoeveel potten er van iets zijn ontvangen. Aan dit aantal hangt dan het aantal te printen etiketten vast, dus als er 3 potten zijn ontvangen moet er 3 ingevuld worden en na een druk op de knop moeten er 3 "dezelfde" etiketten uit de printer komen. Tot zo ver lukt het mij. Maar wat ik nog zou willen is dat elk etiket genummerd word vanaf 1 t/m .. dus bij die 3 potten moet er op de etiketten 1 , 2 en 3 komen te staan. Ik heb hier op het forum deze vraag al eens voorbij zien komen, maar als ik die oplossing probeer, krijg ik het niet werkend. Ik heb nu onder de knop om de etiketten te printen de volgende code staan:
Private Sub Knop65_Click()
Dim i As Integer
a = Me![Aantal]
Do Until i = a
DoCmd.OpenReport "test", acViewNormal, acHidden, "[ID] = " & Me.ID & ""
i = i + 1
Loop
End Sub
En in de details van het rapport de volgende niet werkende code:
Private Sub Details_Print(Cancel As Integer, PrintCount As Integer)
Dim iPalAantal As Integer
iAantal = Me!Aantal
If PrintCount < iAantal Then
Me.NextRecord = False
End If
Me!VolgNummer = PrintCount
End Sub
Ik hoop dat iemand de oplossing heeft.
Alvast bedankt,
Rody