Meerdere draadloze kaarten geinstalleerd, nu geen internet!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

cindy28

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 jul 2006
Berichten
3
Ik heb omdat de apparatuur steeds kapot ging al meerdere draadloze kaarten geinstaleerd op mijn labtop, nu eenzelfde als 4 maanden geleden maar op de een of andere manier wil mijn laptop die niet accepteren!!
ik heb de andere kaarten al gedeistalleerd maar het werkt nog steeds niet,
wie kan helpen?
 
Wat moeten wij verstaan onder "de apparatuur steeds kapot gaan"?
De boel ontploft?

Het lijkt me sterk dat wanneer de apparatuur steeds kapot gaat het dan aan de PCMCIA-kaarten ligt. Ik denk eerder dat het probleem dan in de laptop zit, misschien een PCMCIA-sleuf die niet goed functioneert?
 
hmm, daar kan wat inzitten, de eerste kaart deed het gewoon ineens niet meer. Toen heb ik een usb ding gekocht, maar daar ben ik pardon op gaan staan:p ook stuk dus.
Heb ik een nieuwe kaart gekocht (kan ik niet op trappen) maar die wil nu niet intstaleren!!
ben helemaal hopeloos!!
 
Wat voor kaart heb je gekocht dan? Een PCMCIA?

Heb je de software die erbij zat wel eerst geinstalleerd voor je hem erin stak? (Oftewel, gebruiksaanwijzing gelezen ;) )
 
Yep, alles netjes volgens boekje... heb de software van die andere zelfs nog verwijderd...
maar hoe kan ik controleren of die PCMCIA-sleuf kapot is dan?? ben namelijk eigelijk best wel bang dat het dat is want er brand ook geen enkel lampje op de kaart....
 
Ik weet niet hoe oud de laptop is, mocht het een redelijk nieuwe zijn dan zou ik ermee naar de winkel gaan en het probleem uitleggen.

Waarschijnlijk wordt hij dan opgestuurd voor controle.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan