Meerdere poorten open voor Uttorent

Status
Niet open voor verdere reacties.

Luuk12345

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2008
Berichten
323
Hallo allemaal,

Ik ben de laatste tijd nogal wat dingen aan het downloaden met Uttorent op normaal tot snele snelheid. (Sneller dan huistuinenkeuken snelheid).

Ik heb nu 1 poort open staan voor Uttorent om de download sneller te laten verlopen.
Nu heb ik een vraag of er een mogelijkheid is om meerdere poorten tegelijkertijd te openen, die door Uttorent benut kunnen worden zodat de download snelheid nog hoger is.

Is hier een mogelijkheid voor?

Alvast bedankt
Luuk
 
Hallo allemaal,

Ik ben de laatste tijd nogal wat dingen aan het downloaden met Uttorent op normaal tot snele snelheid. (Sneller dan huistuinenkeuken snelheid).

Ik heb nu 1 poort open staan voor Uttorent om de download sneller te laten verlopen.
Nu heb ik een vraag of er een mogelijkheid is om meerdere poorten tegelijkertijd te openen, die door Uttorent benut kunnen worden zodat de download snelheid nog hoger is.

Is hier een mogelijkheid voor?

Alvast bedankt
Luuk

Heeft geen nut, je downloads gaan maar via 2 poorten één TCP en één UDP poort.

Sneller download, moet je sneller internet nemen, ook je max uploadsnelheid, iets minder instellen dan de max, dan heb je via je ADSL de beste downloadsnelheid.

suc6
 
:eek: jammer, maar bedankt :)

Waar kun je trouwens je max download snelheid precies zien? :)
 
Dat vind ik persoonlijk erg moeilijk.

ik gebruik al jaren Bitlord omdat deze bij mij de beste snelheid behaald.

Je kan via www.speedtest.nl bekijken wat je verbinding max kan down en uploaden, maar het downloaden met torrents weet ik ook niet precies, gewoon een paar downloads aanzetten even kijken tot waar je downloadsoftware piekt en dan weet je het ongeveer wel.
 
;)

Klik hieronder even op vraag is opgelost dan kan de topic dicht :thumb:
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan