elferen111
Gebruiker
- Lid geworden
- 8 jan 2008
Hoi,
:shocked:
Ik ben net terug van vakantie. En heb problemen met mijn Antivirus programma en WIndows Live Messenger.
Ik gebruik 2 Virus scanners : AVG 8.0 En Norton 2009.
Het probleem is dat ze allebei niet updaten AVG zegt: *zie bijlage*
WLM zegt: *zie bijlage*
Ik heb ook nog het probleem dat ik niet op een aantal websites kom : bijvoorbeeld *KNIP* dan zegt Firefox:
Ik heb meerdere Virusscans gedraaid en een scan met Super anti Spyware. Dat leverde wel wat trojans op maar die zijn nu verwijderd maar heb het probleem nog steeds.
Mijn vermoeden is dat het met Proxy instellingen ofzo heeft te maken
Alvast Bedankt!!!
PS; als ik Troubleshoot doe bij WLM (probleem oplossen) dan blijft hij staan bij Keyports, hij komt wel voorbij Proxy-server
:shocked:
Ik ben net terug van vakantie. En heb problemen met mijn Antivirus programma en WIndows Live Messenger.
Ik gebruik 2 Virus scanners : AVG 8.0 En Norton 2009.
Het probleem is dat ze allebei niet updaten AVG zegt: *zie bijlage*
WLM zegt: *zie bijlage*
Ik heb ook nog het probleem dat ik niet op een aantal websites kom : bijvoorbeeld *KNIP* dan zegt Firefox:
Verbinding onderbroken
De verbinding met de server werd geherinitialiseerd tijdens het laden van de pagina.
De netwerklink werd onderbroken tijdens het onderhandelen over de verbinding. Probeer het opnieuw.
Ik heb meerdere Virusscans gedraaid en een scan met Super anti Spyware. Dat leverde wel wat trojans op maar die zijn nu verwijderd maar heb het probleem nog steeds.
Mijn vermoeden is dat het met Proxy instellingen ofzo heeft te maken
Alvast Bedankt!!!

PS; als ik Troubleshoot doe bij WLM (probleem oplossen) dan blijft hij staan bij Keyports, hij komt wel voorbij Proxy-server
Bijlagen
Laatst bewerkt: