Ik heb een kalender gemaakt.
Bij wissen wil ik graag dat hij 4 voorwaarden meeneemt. ID, datum, voorwaarde drie en voorwaarde vier.
Tot drie voorwaarden werkt het, daarna krijg ik een foutmelding "Typen komen niet met elkaar overeen".
Ik gebruik deze code met drie
Dat werkt prima maar ik wil er iets aan toevoegen, namelijk voorwaarde vier. Dat zou dan zo moeten worden:
Ik heb alle cel eigenschappen gecontroleerd, maar krijg dit niet werkend,. maar dit is soms nodig bijvoorbeeld als ik een afspraak heb met als voorwaarde drie een naam en voorwaarde 4 een tijd (geplaatst als tekst, dus bv vrijdag 22 juni )
Document is toegevoegd. Gegevens zijn fake..
Bij wissen wil ik graag dat hij 4 voorwaarden meeneemt. ID, datum, voorwaarde drie en voorwaarde vier.
Tot drie voorwaarden werkt het, daarna krijg ik een foutmelding "Typen komen niet met elkaar overeen".
Ik gebruik deze code met drie
Code:
Private Sub CommandButton2_Click()
Blad1.Unprotect
' On Error Resume Next
If MsgBox("Weet je zeker dat je deze afspraak wilt verwijderen?", vbQuestion & vbYesNo, "Bevestig het verwijderen") = vbYes Then
Blad2.Range("A:A").Find (ListBox1.Column(0)) And Blad2.Range("B:B").Find(ListBox1.Column(1)) And Blad2.Range("C:C").Find(ListBox1.Column(2)) .EntireRow.Delete
End If
ActiveSheet.ListBox1.List = Blad2.ListObjects(1).DataBodyRange.Value
Range("AJ2:AJ4").ClearContents
SORTEREN
Blad1.Protect
Dat werkt prima maar ik wil er iets aan toevoegen, namelijk voorwaarde vier. Dat zou dan zo moeten worden:
Code:
Private Sub CommandButton2_Click()
Blad1.Unprotect
' On Error Resume Next
If MsgBox("Weet je zeker dat je deze afspraak wilt verwijderen?", vbQuestion & vbYesNo, "Bevestig het verwijderen") = vbYes Then
Blad2.Range("A:A").Find (ListBox1.Column(0)) And Blad2.Range("B:B").Find(ListBox1.Column(1)) And Blad2.Range("C:C").Find(ListBox1.Column(2)) And Blad2.Range("D:D").Find(ListBox1.Column(3)).EntireRow.Delete
End If
Range("AJ2:AJ4").ClearContents
SORTEREN
Blad1.Protect
Ik heb alle cel eigenschappen gecontroleerd, maar krijg dit niet werkend,. maar dit is soms nodig bijvoorbeeld als ik een afspraak heb met als voorwaarde drie een naam en voorwaarde 4 een tijd (geplaatst als tekst, dus bv vrijdag 22 juni )
Document is toegevoegd. Gegevens zijn fake..