martijn78m
Gebruiker
- Lid geworden
- 28 okt 2013
- Berichten
- 60
Ben een poosje aan het proberen geweest maar helaas zonder succes,
hoop dat iemand mij kan helpen, want ik begrijp er niet veel van,
hoe kan ik meerdere zoekresultaten krijgen als ik een vlookup maak?
zie bijlage,
ik heb 1 tab met alle taken voor de komende weken (tab: "opdrachten")
de tabjes erachter daar zouden alle taken moeten komen te staan die in de eerste tab "opdrachten" staan.
een opdracht voor week 1 die ik in de eerste tab type, zou dus zichtbaar moeten zijn in de tweede tab (week 1) etc...
wie o wie kan mij helpen?
hoop dat iemand mij kan helpen, want ik begrijp er niet veel van,
hoe kan ik meerdere zoekresultaten krijgen als ik een vlookup maak?
zie bijlage,
ik heb 1 tab met alle taken voor de komende weken (tab: "opdrachten")
de tabjes erachter daar zouden alle taken moeten komen te staan die in de eerste tab "opdrachten" staan.
een opdracht voor week 1 die ik in de eerste tab type, zou dus zichtbaar moeten zijn in de tweede tab (week 1) etc...
wie o wie kan mij helpen?