Hoi,
Ik heb gisteren van iemand een scriptje gekregen om dmv een button een formulier via een email te laten verzenden naar een vooropgegeven adres.
Dit is het scriptje:
Sub verstuur()
With ActiveDocument
.HasRoutingSlip = True
With .RoutingSlip
.AddRecipient "xxx@yyy.nl"
.Protect = wdNoProtection
.Delivery = wdAllAtOnce
.ReturnWhenDone = False
.Subject = "formulier"
End With
.Route
.Close 0
End With
End Sub
Nu krijg ik in de email het volgende bericht:
Het bijgevoegde document bevat een circulatielijst. U bent de laatste in de rij. Verder rondsturen is niet nodig.
weet iemand hoe ik deze tekst kan weglaten, of aanpassen?
en verder, op het moment dat er nu op de knop wordt gedrukt wordt het ebstand verzonde, echter krijgt men geen melding van dat het bericht verzonden is. Nu zal het waarschijnlijk zo zijn dat er hier mensen zijn die dan denken dat ze iets fout hebben gedaan en het hele gebeuren voor de zekerheid nog een paar keer verzenden. Weet iemand hoe je een melding kan laten geven dat de email verzonden is?
groet,
Martijn
Ik heb gisteren van iemand een scriptje gekregen om dmv een button een formulier via een email te laten verzenden naar een vooropgegeven adres.
Dit is het scriptje:
Sub verstuur()
With ActiveDocument
.HasRoutingSlip = True
With .RoutingSlip
.AddRecipient "xxx@yyy.nl"
.Protect = wdNoProtection
.Delivery = wdAllAtOnce
.ReturnWhenDone = False
.Subject = "formulier"
End With
.Route
.Close 0
End With
End Sub
Nu krijg ik in de email het volgende bericht:
Het bijgevoegde document bevat een circulatielijst. U bent de laatste in de rij. Verder rondsturen is niet nodig.
weet iemand hoe ik deze tekst kan weglaten, of aanpassen?
en verder, op het moment dat er nu op de knop wordt gedrukt wordt het ebstand verzonde, echter krijgt men geen melding van dat het bericht verzonden is. Nu zal het waarschijnlijk zo zijn dat er hier mensen zijn die dan denken dat ze iets fout hebben gedaan en het hele gebeuren voor de zekerheid nog een paar keer verzenden. Weet iemand hoe je een melding kan laten geven dat de email verzonden is?
groet,
Martijn