melding: Objectvariabele of blokvariabele With is niet ingesteld.

Status
Niet open voor verdere reacties.

wibo945

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 jan 2023
Ik heb een macro opgenomen om formules in bepaalde cellen om te zetten naar waarden zodat bij het veranderen van de datum de waardes niet verdwijnen. Het is mij niet gelukt op een andere manier. ik wil zoeken naar een datum en dan een aantal naastliggende cellen door "copy" en "paste special values". ik heb macro opnemen gestart, de zoek funtie gedraaid en daarna handmatig de cellen geselecteerd. daarna opname gestopt.
Als ik de macro wil draaien stopt deze en krijg ik de foutmelding 91 Objectvariabele of blokvariabele With is niet ingesteld.
Kan iemand mij zeggen wat ik niet goed doe?
de macro ziet er zo uit:

Code:
Range("A1").Select
    Application.CutCopyMode = False
    ActiveCell.FormulaR1C1 = "1/6/2023"
    Cells.Find(What:="6-1-2023", After:=ActiveCell, LookIn:=xlFormulas, _
        LookAt:=xlWhole, SearchOrder:=xlByRows, SearchDirection:=xlNext, _
        MatchCase:=False, SearchFormat:=False).Activate
    Sheets("jan 23").Select
    Cells.FindNext(After:=ActiveCell).Activate
    Range("C13").Select
    Selection.Copy
    Selection.PasteSpecial Paste:=xlPasteValues, Operation:=xlNone, SkipBlanks _
        :=False, Transpose:=False
    Range("F13").Select
    Selection.Copy
    Range("I13").Select
    Selection.Copy
    Range("Q13").Select
    Selection.Copy
    Range("S13").Select
    Selection.Copy
    Range("W13").Select
    Selection.Copy
    Range("A13").Select
End Sub

Laatst bewerkt door een moderator:
Het is gebruikelijk om code tussen CODE tags te zetten (knop # in de werkbalk) zodat hij leesbaarder wordt. Kun je dat nog even aanpassen in je vraag?

Ik probeer een antwoord op mijn vraag te krijgen. Ik begrijp niet wat er bedoeld wordt met de opmerking Over code en codetags. Dat # een knop op mijn toetsenbord is weet ik zeker wel.. Ik weet dat er boeken te koop zijn, maar dat was niet mijn vraag. Reclame is er genoeg. Als mijn vraag niet met de gegeven informatie te beantwoorden is, is het moeilijker dan ik dacht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan