• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Melding uitzetten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Pens
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Pens

Gebruiker
Lid geworden
20 aug 2004
Nadat ik in mijn lijst met mp3's een hyperlink naar het nummer gemaakt heb.
En er op klik om het nummer af te spelen, krijg ik telkens z'n irritante melding dat het virussen kan bevatten en of ik zeker weet dat ik het bestand wil openen.
Nu zullen die meldingen voor sommige wel goed zijn, maar ik erger me rot aan die bemoeizuchtigheid van microsoft.

Zo dat is eruit. Nu de vraag:

Hoe kan ik deze melding verwijderen, wurgen, dood maken begraven en daarna verdrinken :)

Pens

O, ja Office 2003

44 maal bekeken....nog niemand...??

Laatst bewerkt:
Dir is een windowsinstelling, geen office instelling. Ik zou het eens op een ander forum proberen.

Staat toch duidelijk boven in de melding in het blauwe gedeelte "microsoft office", dus dat lijkt een office melding en geen windows melding.

In word krijg je deze melding ook. :confused:

Net gevonden:

Ik heb een aanpassing in het register gedaan maar deze helpt ook niet.

1. Klik op Start en klik op Uitvoeren.
2. Typ regedit in het dialoogvenster Openen en klik op OK.
3. Zoek in de Register-editor naar een van de volgende registersubsleutels en klik erop:

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\11.0\Common
HKEY_CURRENT_USER\Software\Policies\Microsoft\Office\11.0\Common

Opmerkingen• U hoeft slechts een van beide registersubsleutels te wijzigen.

• Als de registersubsleutel HKEY_CURRENT_USER\Software\Policies\Microsoft\Office\11.0\Common niet bestaat, moet u deze handmatig aanmaken.

4. Nadat u op de registersubsleutel hebt geklikt, wijst u Nieuw aan in het menu Bewerken en klikt u op Sleutel.
5. Typ de naam Security voor de sleutel en druk op ENTER.
6. Open het menu Bewerken, wijs de optie Nieuw aan en klik op DWORD-waarde.
7. Typ de naam DisableHyperlinkWarning voor de vermelding en druk op ENTER.
8. Klik in het rechterdeelvenster met de rechtermuisknop op DisableHyperlinkWarning en klik op Wijzigen.
9. In het dialoogvenster DWORD-waarde bewerken klikt u op Decimaal en typt u 1 onder Waardegegevens.

Opmerking Een waarde van 0 schakelt het waarschuwingsbericht in en een waarde van 1 schakelt het waarschuwingsbericht uit.
10. Klik op OK.
11. Sluit de Register-editor af.

BRON: http://support.microsoft.com/?kbid=829072

De extra waarschuwingsbericht komt van HLINK.dll
omdat deze geen aanhalingstekens bevat.

Een stapje verder, maar nog steeds die #$%@-melding

Laatst bewerkt:
Probeer eens:
"extra - opties - bijwerken automatische koppelingen bevestigen" uit te schakelen.
Ik weet niet of dit helpt

mvg Imod

Bij Extra, Macro, Beveiliging, op tabblad Beveiligingsniveau Laag activeren. Let wel: je bent dan wel helemaal van de bemoeizucht van Microsoft af, ook als er wel wat aan de hand is...

:rolleyes:

Groeten,
Neyon

Niks werkt ik blijf die melding krijgen.
Zie bijlage

Bijlagen

• afbeelding1.jpg
    afbeelding1.jpg
    38 KB · Weergaven: 84
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan