meningen graag!

Status
Niet open voor verdere reacties.
off topic

Maar mijn vraag was ook off topic. You've still got the power, Dave!

Ben het volkomen met LOONYTUNE eens. Nog nooit een betaald programma aangeschaft,nooit last van bv.pop-ups en virussen ken ik nog niet. Kan er natuurlijk mee te maken hebben, dat ik op de verkeerde sites kom, maar desalniettemin.
Zou me ook interesseren wat de 'profi's' onder jullie als hun 'FAVORIETE BASIS' m.b.t SOFTWARE willen beschouwen. Soort van TOP TIEN.
Ik laat me verrassen![/QUOT

Volgens mij is NOD32 niet Gratis...
Dus Waar ben je het eens met Loonytune....

supernova<:shocked:

En kan je wat specifieker zijn of voorbeelden geven met '' info gegeven zodat zou je twijfelen aan om een gratis versie te gebruiken ''.

Ja voorbeelden genoeg, loop maar eens een supermarkt binnen en ga naar de afdeling tijdschriften. Het staat er bol van.
Ook hier op dit adres is er genoeg over te lezen, maar gelukkig staat er op de Home pagina een leuke aanbieding : Helpmij.nl en Kaspersky Lab hebben elkaar gevonden.

Kaspersky behoort ook tot mijn favorieten, al moet ik bekennen dat er nog maar één PC gebruik van maakt.

avast 4.7: is een goed programmatje die je pc continu in de gaten houd.
NOD 32 : is behoorlijk frusterend omdat je na 30 dagen een venster krijgt die je na 30 of 50 seconden pas kan sluiten.
van de andere heb ik helaas geen mening

@ saurusmail:
Stop eens met spammen van je gratis hosting en kicken van oude tot zeer oude topics !:mad:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan