Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
Luc Heyndrickx zei:Hallo,
Indien je VBA bedoelt:
MsgBox "Weer een mooie bos"
Indien je VB.Net bedoelt, kan je eveneens dit gebruiken:
MessageBox.Show "Weer een mooie bos"
Luc
Luc Heyndrickx zei:Natuurlijk. Dit is een mooi begin om met VBA te beginnen. Niet moeilijk, en onmiddellijk resultaat.
Sub ToonBox()
MsgBox "Dit is een mooi bos"
End Sub
Luc
Luc Heyndrickx zei:Volgens mij zonder enige twijfel: via boeken.
En het zal nog zeer goedkoop zijn ook... ga naar de plaatselijke bibliotheek, en zoek maar wat er voorhanden is. Ik kan me immers niet voorstellen dat men geen boeken heeft over dit onderwerp. Het kan ook geen kwaad dat het niet de nieuwste edities zijn... als het maar over VBA Excel gaat.
Het hoeft je ook niet te verbazen dat je al 's een boek zal meenemen, waar je niet veel aan hebt, omdat ie of te ingewikkeld is, of gewoon niet goed. Maar je kan dan gerust inruilen... en als een boek je toch bevalt, kan je het nog steeds aankopen.
Ik heb het toch op deze manier gedaan... en dat lukt vrij goed.
Je zou ook mijn site kunnen bezoeken: users.skynet.be/onderland
Maar dat doe je maar als aanvulling. Je zou toch echt eerst de basis uit boeken moeten halen.
Luc
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.