meta tags?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jappertjeh

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2006
Ik heb veel verhalen gehoord dat google de meta tags afgeschaft zou hebben i.v.m. misbruik. Toch hoor ik nu ook verhalen dat zeer professionele bedrijven deze tags nog steeds gebruiken om hun product beter zichtbaar te krijgen op google. Hoe zit dit nou? Ik wil mijn website namelijk ook in zicht krijgen maar weet nu niet of die tags wel helpen of niet.

Als je gewoon op internet gaat zoeken, vind je alleen maar 'n enorme berg elkaar tegensprekende figuren. 't Probleem is dat 'n hele hoop geheim is bij de diverse zoekmachines.
Google gebruikt geen keywords meer, sommige andere zoekmachines nog wel. 't Kan geen kwaad om ze te gebruiken. Als er ooit iets met Google gebeurt, kan half Nederland als 'n dolle keywords gaan invoeren, dus ik doe dat gewoon altijd gelijk.
De meta-tag description is heel belangrijk. Die kan 't best op elke pagina iets verschillen.
De <title> idem dito (is geen meta-tag, maar toch).
Omdat deze vraag zo vaak terugkomt, ga ik gewoon 'n link naar 'n verzameling links geven voortaan. M'n pink begint namelijk af te slijten. Dit zijn links naar betrouwbare en begrijpelijke info:
http://www.css-voorbeelden.nl/links.html#a-zoek
Veel leesplezier!

Handige lijst, Goeroe! Daar ga ik ook eens goed naar kijken...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan