metatags

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ronnie1967

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2003
Hallo allemaal,

Ik heb een eigensite gebouwd en naar eigen inzicht metatags toegevoegd. als ik deze laat checken door bv metatags .nl wordt mij verteld dat de tags slecht zijn. bestaat er een programma dat mijn site checkt en dan zelf tags genereerd?

alvast bedankt

ron

Meestal is het niet zo erg als je metatags, volgens zo'n site niet goed zijn, als je website maar door bijv. google wordt gevonden is het goed, ik zou zeggen laat je metatags met deze tol maken, en dan is het wel goed:
http://www.mijnhomepage.nl/metatag.php

Meestal kan je met een beetje logisch nadenken wel zelf je meta-tags maken. Het is eigenlijk een beknopte samenvatting van je site.

Overgens weet ik niet of er programma's zijn die het voor je doen.

Als je de url naar je site zet, kunnen we mischien helpen met ze te maken.

Hoi bedankt voor je antwoord. Hoe weet ik of der site wordt gevonden> als ik google dan vind ik mezelf niet

Je moet je site eerst aanmelden bij Google en laten indexeren.
Vervolgens kan het dan één tot drie weken duren voordat je gevonden wordt met een Google zoekopdracht. Als je website voldoet aan de webstandaard (3WC) en je site is aangemeld wordt je website ook gevonden zonder Meta-tags.

Google e-mail account aanvragen.
Als je die hebt en je start Google startpagina > Rechtsboven > Mijn Account > kies voor Webmasters hulpprogramma en daar kun je je website aanmelden en krijg je instructies.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan