mgi probleem

• Onderwerp starter Onderwerp starter gila
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
software mgi

Lex hartelijk dankik wachtop James:thumb:

software mgi

james ik wachtmetsmart op jou groet gila

Hallo Gila,

Ik ben geen expert in Windows 98, maar het principe is overal hetzelfde en je hebt het probleem eigenlijk al zelf aangestipt. Waarschijnlijk is MGI niet goed geïnstalleerd. Tijd dus om MGI er af te gooien en opnieuw te installeren. Dan is PSTARTER waarschijnlijk wel vindbaar en je probleem opgelost.

Als je MGI niet langer zou willen, zoeken we een andere oplossing. De eerste stap is sowieso MGI deïnstalleren.

oftware mgi probleem

James bedankt ik begin mgi te verwijderen hij was denk ik ook niet volledig geinstalleerd en na het verwijderen meld ik mij groet Gila:thumb:

software mgi

james bijgaand twee fotos ik raak mgi niet kwijt groet ruud

bedenk ik ben een 85 jarige amateur:thumb:

software mgi

hier zijn de fotos

Bijlagen

• ScreenHunter_06 Aug. 04 23 4 aug bb.gif
    ScreenHunter_06 Aug. 04 23 4 aug bb.gif
    6,4 KB · Weergaven: 6
  • ScreenHunter_07 Aug. 04 23 4 aug bbb.gif
    ScreenHunter_07 Aug. 04 23 4 aug bbb.gif
    26,9 KB · Weergaven: 22
Probeer de installatie eens opnieuw zonder eerst te deïnstalleren. Gewoon de installatie opnieuw draaien.

software mgi

james kun jemij aangeven van waarik hem kan downloade -bijvoorbaat dank gila svp in hetnederlandsof duits

Laatst bewerkt:
mgi

james zo staat hij en stond hij nogop de festplatte zegt dat iets kan ik er iets mee ?griet gila

Bijlagen

• 5 aug..gif
    5 aug..gif
    21,2 KB · Weergaven: 20
  • 5 aug.gif
    5 aug.gif
    4,3 KB · Weergaven: 7
Dat ga je op het internet niet vinden. Ik vermoed dat dat programma is meegekomen met een software-CD van een scanner of printer die je had gekocht.

Er zal niets anders opzitten dan het programma handmatig te verwijderen en eventueel later een nieuw fotoprogramma te zoeken. Heb je al een alternatief?

img

james nog twee fotos zo hij op de festplatte staat - ik heb ja photo filtre
Maar dat loeder img wil ik graag kwijt maar hoe groet en welterusten gila

Bijlagen

• 5 aug 2009.gif
    5 aug 2009.gif
    11,1 KB · Weergaven: 8
  • 5 2009.gif
    5 2009.gif
    23,8 KB · Weergaven: 27
Dan moet het maar op de harde manier. Ik zou de hele map "MGI" uit de Program Files verwijderen. Gewoon op MGI rechtsklikken en huppaaa weg ermee.

Daarna eens het programma CCleaner laten werken zodat foute registersleutels en linkjes de deur uitgaan.

Download CCleaner, en download de handleiding hier. Volg de stapjes in de handleiding nauwgezet.

Daarna gaan we de link tussen bestanden en programma herstellen.

Nu ga ik slapen. Het is weeral veel te laat! :cool:

mgi

je hebt denachtrust verdient ccleaner heb ik als program en gebruik met succes regelmatigmorgen stuurik nog nieuwefotosgroetjesgila

Software mgi

Hallo James vooralsje tijdhebt bijgaand enkelefotos vande huidige stand metvriendelijkegroet en tot horen:thumb:

Bijlagen

• A.jpg
    A.jpg
    82,7 KB · Weergaven: 27
  • B.gif
    B.gif
    36,9 KB · Weergaven: 18
  • C.gif
    C.gif
    79,6 KB · Weergaven: 31
  • D.gif
    D.gif
    96,7 KB · Weergaven: 46
  • E.jpg
    E.jpg
    113 KB · Weergaven: 27
software mgi

Jamesnog een foto

Bijlagen

• F.gif
    F.gif
    81,1 KB · Weergaven: 30
Je hebt meerdere programma's van MGI. Zowel de PhotoSuite als PhotoVista. Wil je PhotoVista behouden? Het is blijkbaar een programma om 360° panoramische weergaves te maken.

Misschien dus best enkel het mapje van de photosuite zelf verwijderen.

mgi software

James jij spant je enorm in om mijn probleem op te lossen daarvoor dank , ik ben janietzo kundig heb mij met veel moeite alles bij moeten brengen.
Zou ik hem kunnen verwijderen van de foto ?
Foto D KUN JE ZIEN DAT HET GEHEEL TOP ZWAAR IS 63 MB:

Is het een oplossing zonder iets te verwijden gewoon MGI installeren en dan zien en van waar doe ik dat in het Nederlands of Duits?

mgi

James en alle bereidwilligen ik zie het helaas niet meer, alles is ontstaan door het niet vinden van PSTARTER.exe (heb Win98)
Bijgaand nog een foto ik aarzel of ik ja of nee moet klikken.
Ik denk (met spijt) rtemoeten capituleren groet gila

Ten zij datik mgi in nl of d van ergens kan downloaden

Bijlagen

• HIER HEB IK DUS MGI aangevinkt en dan komt deze vraag ja of nee.gif
    HIER HEB IK DUS MGI aangevinkt en dan komt deze vraag ja of nee.gif
    44 KB · Weergaven: 25
Voor zover mijn Duits nog redelijk is, haal ik eruit dat er het volgende aangegeven wordt.

Vrij vertaald;
Moeten de bijbehorende componenten daadwerkelijk verwijderd worden?

mgi nachtmerrie

:thumb:James ja dat klopt maar als ik op JA klik of ik dan niet met iets anders de mist in ga.,

Daarom was mijn voorstel van waar kan ik hem inatalleren in het Duits of Nederlands - dat vanwege mijn taal probleem met Engels groet ruud

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan