mgi probleem

• Onderwerp starter Onderwerp starter gila
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik begrijp dat je het liever wil oplossen met een nieuwe installatie. Daarvoor heb je wél een installatieprogramma nodig. Van het internet kan ik je er niet aan helpen. Waar heb je het programma in eerste instantie vandaan gehaald? Een CD ofzo?

mgi

james gehaald van internetniet van een cd
of ik dan toch het risico moet nemen door op JA te klikken met het gevolg dat ook anderen daarmede verdwijnen.
Verder moet ik zeggen vanwaar komt toch die melding steeds van PSTARTER.exe is niet te vinden dat is plotseling ontstaan groet gila

ps zoals ik angegeven heb in een van mijn laatse foto aanvinken

Laatst bewerkt:
Als je het er niet graag afgooit, dan veranderen we gewoon de link tussen bestand en programma.

Met welk programma zou je graag foto's openen?

mgi probleem met PSTARTER.exe

James met photofiltre kan ik ze alle open zonder probleem(uit mijn mappen onder eigen dateien)MAAR OP BIJGAANDE FOTOS MET DE ICONENZIE ALS IK DIE WIL OPENEN Komt pstarter probleem naar voren.
Als ik een met het bekende icoontje wil verzenden kan ik niet zien waarop deze betrekking heeft omdat mij pstarter daar dwars ligt.
Het is omslachtig door via een omweg eerst aan de weet te komen wat staat er achter dat icoontje.
Hopelijk ben ik duidelijk groet.
Dan vraag ik mij af als ik volgens de vorige foto daar opdracht geef en op ja klik verdwijnt dan ook mijn program photofiltre?

Bijlagen

• aaaaaaaaaaaaaaa.gif
    aaaaaaaaaaaaaaa.gif
    97,6 KB · Weergaven: 45
  • bbbbbbbbbbbbbbbbbb.jpg
    bbbbbbbbbbbbbbbbbb.jpg
    88,8 KB · Weergaven: 14
Laat ons het verwijderen momenteel even niet doen. Dus geen mappen meer verwijderen.

Doe de verkenner eens open waar je foto's staan. Is er bij beeld een optie "Mapopties"?

Ik zoek namelijk dit scherm:

Cc749986.assoc_g(en-us,TechNet.10).gif

Mapopties staat bij "Extra", niet bij beeld.

In XP is dat zo. Ik weet niet in welk menuutje het precies staat onder Windows 98, want op de site van Microsoft staat dat het onder het "View" menu staat.

To create your own file associations manually, begin by opening Windows Explorer. At this point, select Folder Options from the View menu.

http://technet.microsoft.com/en-us/library/cc749986.aspx

Misschien is dat de Engelse variant van Extra.

Het moet sowieso in een van die menuutjes staan.

Software

BEN OP ZOEK NAAR VERKENNER EN MAPOPTIE(orderopties)

Mgi

MOET IK HET HIER ZOEKEN ? groet

Bijlagen

• NNNNNNNNNNNNNNNN.gif
    NNNNNNNNNNNNNNNN.gif
    15 KB · Weergaven: 10
  • XXXXXXXXXXXXX.gif
    XXXXXXXXXXXXX.gif
    14,2 KB · Weergaven: 8
Bij je tweede scan moet je het zoeken. (Dateitypen)

Absoluut! Je bent er! Inderdaad het laatste tabblad heb je nodig, "Dateitypen"

Je moet in de lijst eens kijken of je JPG en JPEG vindt. Als je het gevonden hebt, klik het dan aan en druk op "bearbeiten".

Cc749986.assoc_g(en-us,TechNet.10).gif

Je ziet dergelijk scherm, maar dan voor JPEG:
Cc749986.assoc_h(en-us,TechNet.10).gif

Klik "OPEN" aan en druk weer op "bearbeiten".

Cc749986.assoc_i(en-us,TechNet.10).gif

Klopt het dat je het programma PStarter.exe weer tegenkomt in het scherm dat dan opent?

mgi software enz

beste vrienden dit zou het dus moeten zijn welkke van de foto jpg of groet de aanhouders winnen voormij als senioer niet eenvoudig en een moeilijke patientvoor jullie :thumb:

Bijlagen

• donderdag.gif
    donderdag.gif
    84,4 KB · Weergaven: 36
Jep, de twee bovenste items...

Klik op de eerste van die twee, en klik daarna op de knop bearbeiten. Volg de stapjes zoals ik hierboven uit heb gelegd. Controleer of je inderdaad het woord PStarter weer tegenkomt in het laatste scherm.

software mgi enz

op deze twee fotos heb dus -uitsluitend even als jpgbild aangevinkt of is beteromdat aan te vinken jpgalleformaen en dan verder te gaan

Bijlagen

• rr.gif
    rr.gif
    93,2 KB · Weergaven: 43
  • rrrrrrb.gif
    rrrrrrb.gif
    86,4 KB · Weergaven: 30
mgi software

ben benieuwd of deze goed en duidelijk overgekomen zijn groetgila

Laatst bewerkt:
mgi probleem pstartre,exe

bijgaand nog een paar beelden 7 aug laatstebeeldhoe ga ik hier verder-ik weet dat ik een slechte leerling ben maar wel lergierig :thumb:

Bijlagen

• 7 augustus.gif
    7 augustus.gif
    74,3 KB · Weergaven: 45
  • 7 aug..gif
    7 aug..gif
    80,2 KB · Weergaven: 32
  • 7 aug na het openen krijgdit beeld en nu.jpg
    7 aug na het openen krijgdit beeld en nu.jpg
    90,2 KB · Weergaven: 30
Hallo Gila,

Je hebt het zeer goed gedaan. "JPEG-bild" wordt geopend met Internet Explorer.

Maar in één van je vorige schermafdrukjes stond "datei JPEG" in de lijst. Doe eens hetzelfde bij dat type.

Selecteer datei JPEG uit de lijst en doe zoals je hebt gedaan bij JPEG-bild.

Deze dus, datei JPEG :

attachment.php

pstarter .exe software mgi

James daar gaar gaat hij dan 4 beelden moedhouden en na 4 wat doe ik dan:thumb: ik denk wij zijn er bijna?

Bijlagen

• moed houden 1.gif
    moed houden 1.gif
    81,2 KB · Weergaven: 31
  • moed houden 2.gif
    moed houden 2.gif
    14,5 KB · Weergaven: 11
  • moed houden 3.jpg
    moed houden 3.jpg
    89,3 KB · Weergaven: 26
Status
Niet open voor verdere reacties.