Beste Mensen,
Ik heb sinds kort een tytn 2, en daarbij een 4gig microSD gekocht. Op de telefoon werkt hij prima. Maar wanneer ik hem in een adapter stop, en in de computer wil doen, kan hij hem niet openen. Ik klik op verwisselbare schijf (f
, het zandlopertje komt tevoorschijn, en stopt niet eerder dan dat ik het kaartje uit de pc trek, gebeurd dus niks. Wanneer ik het kaartje eruit trek geeft de pc aan dat ik een schijf of ander geschikt medium moet plaatsen. Hij ziet de kaart dus wel, maar kan hem gewoon niet openen.
Nu kan ik de telefoon ook via usb aansluiten op mijn pc, maar ik wil een bestand van 1.5 gig kopieeren, en daar stopt hij gewoon mee. Ik kom op die manier dus niet verder.
Weet iemand wat dit is, en vooral hoe het op te lossen valt?
Alvast bedankt!
Groeten Bertal
Ik heb sinds kort een tytn 2, en daarbij een 4gig microSD gekocht. Op de telefoon werkt hij prima. Maar wanneer ik hem in een adapter stop, en in de computer wil doen, kan hij hem niet openen. Ik klik op verwisselbare schijf (f
Nu kan ik de telefoon ook via usb aansluiten op mijn pc, maar ik wil een bestand van 1.5 gig kopieeren, en daar stopt hij gewoon mee. Ik kom op die manier dus niet verder.
Weet iemand wat dit is, en vooral hoe het op te lossen valt?
Alvast bedankt!
Groeten Bertal