Microsoft Explorer werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ylona

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2002
Na de een of andere update werkt Explorer niet meer. Automatische update (Windows XP) werkt wel dus dat is vreemd. Ik werk nu met Firefox en Opera maar voor mijn werk heb ik toch soms Explorer nodig. Ik heb al van alles uitgeprobeerd en zelfs professionelen hebben geen antwoord. Misschien hier iemand?
Ylona

Welke updates? van windows?
Welke windows heb je?
Kan je misschien een systeemherstel uitvoeren van voor die updates?
Welke service pack heb je? is dat 2 dan verwijder die eens!

Explorer werkt niet meer

Het was een Windows update. Ik heb XP Home. SP2 staat er al heel lang op dus die kan het niet zijn. Ik heb inmiddels een oude laptop met W98 waarop Explorer het gewoon doet alleen is het niet snel maar ik kan wel werken. Systeem herstel helpt ook niet.
Ben bang dat we er niet uitkomen. Maar bedankt voor het meedenken.

Verwijder service pack 2 maar eens en dan zal het wel gaan.

"zelfs professionelen hebben geen antwoord" Tja, dan wordt het moeilijk, maar geeft IE nog een foutmelding of zo? Ook al in de Logboeken gekeken, qua foutenmeldingen? Misschien dat knappe koppen alhier daarmee verder kunnen...:)

Heb je al geprobeerd, in de map windows\inf\ het bestand ie.inf met de rechtermuistoets en dan installeren, ie opnieuw te installeren?

Je hebt dan wel de XP cd nodig.

Explorer deed het niet meer

Na nog eens nagedacht te hebben (jaja) keek ik eens bij de instellingen van mijn firewall van Wanadoo. Na een update had die bij de programma's (Menu Opties, universele instellingen) het vinkje weggehaald bij Explorer. Vraag me niet waarom want dat is niet logisch. Dus zelf aangevinkt en zie... Explorer werkt weer. Het is maar dat jullie het weten.
Bedankt voor het meedenken. Ik vind jullie erg knap.
Groetjes
Ylona:)

Ylona zei:
Na nog eens nagedacht te hebben (jaja) keek ik eens bij de instellingen van mijn firewall van Wanadoo. Na een update had die bij de programma's (Menu Opties, universele instellingen) het vinkje weggehaald bij Explorer. Vraag me niet waarom want dat is niet logisch. Dus zelf aangevinkt en zie... Explorer werkt weer. Het is maar dat jullie het weten.
Bedankt voor het meedenken. Ik vind jullie erg knap.
Groetjes
Ylona:)
Ha ha, dan kunnen we jou toevoegen op onze lijst van knappe koppen. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan