Microsoft visual C++ runtime library

Status
Niet open voor verdere reacties.

01Resistance10

Gebruiker
Lid geworden
8 aug 2011
Hallo,

Als ik call of duty 2 wil installeren, krijg ik de volgende error:

Microsoft visual C++ runtime library

Runtime error!

Porgram E:\Setup|rsrc\cod2.exe

R6034
An application has made an attempt to load the c runtime library incorrectly.
Please contact the application's support team for more information.

Eerder kreeg ik al de error dat msvcr80.dll ontbrak, die heb ik vervangen.(weet niet of dat er iets mee te maken heeft)

Heeft iemand enig idee wat te doen :(:confused:

Om het probleem op te lossen, gebruik de Microsoft Visual C++ 2005 Redistributable Package om de runtime libraries (softwarebibliotheken) te installeren.

Download Microsoft Visual C ++ 2005 Redistributable Package (x86)

Download Microsoft Visual C ++ 2005 Redistributable Package (x64)

Dat zijn softwarebibliotheken die worden gebruikt door programma's die in datzelfde Microsoft Visual C++ zijn geschreven. Die programma's kunnen om specifieke versies van de bibliotheken vragen, dus draai Windows Update om ook de laaste versie (volgens mij 2008) te downloaden/installeren.

bij die van X64 geeft hij aan dat de processor het niet ondersteund, de 86 heb ik uitgevoerd maar hij geeft nog steeds de error :(

Zoals gezegd: Dat zijn softwarebibliotheken die worden gebruikt door programma's die in datzelfde Microsoft Visual C++ zijn geschreven. Die programma's kunnen om specifieke versies van de bibliotheken vragen, dus draai Windows Update om ook de laaste versie (volgens mij 2008) te downloaden/installeren.

Waar kan ik die downloaden en hoe werkt dat precies, ik ben echt ontzettend slecht met computers, zou je de link kunnen geven?

Bij de eerste link kon ik de opties repair en uninstall kiezen, ik hbe repair gedaan en hem laten lopen, en de tweede heb ik geinstalleerd, nog blijft de error komen :#

Herstart je je systeem eens en probeer te installeren..

Heb de computer opnieuw opgestart, en toen bij beide repair gedaan ( ze zijn beide geinstalleerd en kan dus alleen uninstall of repair doen), en weer geprobeerd, cod2 blijft de error geven :(

Dit is alles wat ik je aan tips geven m.b.t. de softwarebibliotheken. Kloppen de systeemvereisten voor het spel?
Door een oudereversie v/h spel te installeren,zou het probleem ook wel eens v.v.t. kunnen zijn...

Probeer anders een schone opstart:
Schoon opstarten
=============================
1. Klik op Start, "MSCONFIG" (zonder de aanhalingstekens) in de zoekbalk typen en druk op "Enter" om het Hulpprogramma voor systeemconfiguratie te starten.
2. Klik op de "Services" tab, controleer dan de "Alle Microsoft Services verbergen" en klik op "Alles uitschakelen" (als het niet grijs is).
3. Klik op de "Startup" tab, klik op "Alles uitschakelen" en klik op "OK".
4. Herstart de computer en test de kwestie.

Let op: Dit is een voor oplossen van problemen. Als sommige programma's zijn uitgeschakeld, kunnen ze later weer worden ingeschakeld. Als u opnieuw bent opgestart, schakelt u het selectievakje van "niet tonen dit bericht" en klik vervolgens op "OK".

Schakel elk item 1-voor-1 opnieuw in v/d uitgeschakelde item om de boosdoener te zoeken.

Hoop dat het helpt.

Laatst bewerkt:
Wat je kan doen is:
  • een oudere versie installeren van het betreffende programma
  • het programma installeren in comptabiliteitsmodus (rechtsklik bestand -? Eigenschappen -> Comptabiliteit -> selecteer ouder besturingssysteem)

Ik kan het helemaal niet installeren, omdat zodra ik op install druk, er die fout melding komt, dus die beide opties zijn onmogelijk...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan